دانلود ‏‏‎ ‎123 Watermark Pro 3.0- قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها

دانلود ‏‏‎ ‎123 Watermark Pro 3.0- قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها

 

دانلود ‎123 Watermark Pro

| قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها |

 

123 Watermark Pro 3.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور قرار دادن واترمارک بر روی تصاویر در ویندوز است. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به شکلی سریع و انطعاف‌پذیر بر روی عکس‌های خود واترمارک قرار دهید تا بدین ترتیب از امکان کپی‌برداری غیرمجاز عکس‌ها جلوگیری کنید. این برنامه از واترمارک‌های عکس، لوگو، کیو آر کد، متن و … پشتیبانی می‌کند و قادر است واترمارک‌ها را در قالب لایه‌هایی مجزا از هم بر روی تصویر قرار دهد تا شما بتوانید به شکل سریع و ساده‌تری بر روی عکس‌های خود به صورت گروهی واترمارک قرار دهید.

همانطور که می‌دانید، یکی از راه‌های جلوگیری از کپی و به‌اشتراک‌گذاری غیرمجاز آثار گرافیکی این است که لوگو یا واترمارک صاحب اثر را بر روی آن قرار دهید. به عنوان مثال، اگر که شما عکاس یک تصویر مشخص هستید و می‌خواهید حتی در صورت به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها، حق ثبت آن که به شما اختصاص دارد، حفظ شود، یک راه پیش رو این است که بر روی عکس‌های خود واترمارک بگذارید. واترمارک‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که بتوانید یک لوگو یا نوشتار کوچک را در قالب لایه‌ای مجزا بر روی عکس خود قرار دهید و از نتیجه‌ی آن خروجی بگیرید. در این مطلب ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند به شکلی سریع و ساده روی تصاویر شما واترمارک قرار دهد تا بتوانید به صورت گروهی از این کار را انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ‎123 Watermark را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ‎123 Watermark Pro :

– امکان یادگیری سریع و آسان

– امکان استفاده از لوگو یا نوشته‌ به عنوان واترمارک

– امکان پردازش گروهی و سریع

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

123 Watermark Pro.cover1  300x211 - دانلود ‏‏‎ ‎123 Watermark Pro 3.0- قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها 123 Watermark Pro.cover2  300x211 - دانلود ‏‏‎ ‎123 Watermark Pro 3.0- قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR