دانلود Fonts Ninja 6.0.12 – تشخیص نام فونت برای فایرفاکس و کروم

دانلود Fonts Ninja 6.0.12 - تشخیص نام فونت برای فایرفاکس و کروم

 

دانلود Fonts Ninja

| تشخیص نام فونت برای فایرفاکس و کروم |

 

Fonts Ninja 6.0.12 نام یک اکستنشن جدید، رایگان و کاربردی است که با هدف تشخیص سریع و آسان فونت در وب‌سایت، بوکمارک و … توسعه یافته و به شما امکانی می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده بتوانید نوع و اسم فونت‌هایی که در حین گشت و گذار در فضای وب می‌بینید را تشخیص دهید. همانطور که می‌دانید، ونت یا نوع قلم مورد استفاده در طراحی، نگارش متن و … می‌تواند تاثیر به‌سزایی در جلوه زیبا و نهایی بر مخاطب داشته باشد. اگر که شما نیز از دوست‌داران فونت‌های فارسی و انگلیسی هستید و ترجیح می‌دهید که فونت‌های متنوعی را در طرح خود به کار گیرید، ابزار فونتز نینجا می‌تواند یک ابزار کمکی بسیار عالی برای شما باشد.

فونتز نینجا، ابزاری است که می‌تواند جریان طراحی شما را سرعت بخشد تا شما به سادگی و سهولت بسیار بتوانید نام و نوع فونت مورد استفاده در نوشته‌های مختلف را در مرورگر خود تشخیص دهید. این پلاگین جدید و کاربردی که بر روی فایرفاکس و کروم قابل نصب است، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در هر وب‌سایتی که هستید، تنها با یک کلیک به اطلاعات فونت‌های مورد استفاده دسترسی پیدا کنید. این برنامه با یک تکنیک دقیق و جامع می‌تواند سری به سورس وب‌سایت زده و مشخصات فونت را به شما نمایش دهد. این ابزار، یک دستیار کمکی برای طراحان وب، گرافیست‌ها و … است تا بتوانند به سرعت فونت‌های مورد علاقه خود را تشخیص داده و با یک جستجوی ساده در اینترنت آن را دانلود کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Search by Image را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Fonts Ninja :

– امکان تشخیص ساده و سریع فونت‌های مورد استفاده در سورس وب‌سایت

– امکان نمایش جزئیات هر فونت، استایل‌های در دسترس، قیمت (در صورت رایگان نبودن) و …

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fonts Ninja.cover1  300x188 - دانلود Fonts Ninja 6.0.12 - تشخیص نام فونت برای فایرفاکس و کروم Fonts Ninja.cover2  300x188 - دانلود Fonts Ninja 6.0.12 - تشخیص نام فونت برای فایرفاکس و کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR