دانلود ChatGPT Desktop 1.1.0 – نرم افزار چت جی پی تی برای ویندوز

دانلود ChatGPT Desktop 0.5.0 - نرم افزار چت جی پی تی دسکتاپ

 

دانلود ChatGPT Desktop

| نرم افزار چت جی پی تی برای ویندوز |

 

ChatGPT Desktop 1.1.0 نام نسخه دسکتاپ چت بات معروف و پرطرفدار این روزهای دینای تکنولوژی یعنی چت چی پی تی است. با استفاده از این اپ ویندوز، شما برای دسترسی به این چت بات هوشمند دیگر نیازی به مراجعه به وب‌سایت OpenAI ندارید؛ زیرا که از طریق همین اپ می‌توانید این چت هوشمند را در دسکتاپ خود داشته باشید و از امکانات انقلابی هوش مصنوعی در دسکتاپ خود بهره ببرید. این روزها در هر جمع از طرفداران علم و فناوری که باشید، حتما برای یک بار هم که شده بحث‌تان به هوش مصنوعی و چت جی پی تی خواهد رسید. این چت بات هوشمند که چند ماهی است از معرفی رسمی آن گذشته، دارای امکاناتی است که هر روز افراد بیشتری را جذب قابلیت‌های قابل توجه خود می‌کند.

با توجه به گستردگی زمینه‌های کاربرد ChatGPT، استفاده از ابزاری که بتواند دسترسی به این بات هوشمند را ساده‌تر کند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک محیط گرافیکی ساده و جذاب را برای شما آماده کرده‌ایم که در واقع همان فضای گفتگو با هوش مصنوعی چت جی پی تی است؛ با این تفاوت که دیگر شما احتیاجی به مراجعه‌ی مستقیم به این وب‌سایت نخواهید داشت و کلیه مشکلات‌تان در دسترسی به این سرویس از طریق همین ابزار قابل حل خواهد بود. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است؛ بنابراین اگر که شما هم یک اپ ویندوزی را به مراجعه به وب‌سایت چت جی پی تی ترجیح می‌دهید و می‌خواهید از این طریق دسترسی سریع‌تری به این سرویس داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم چت جی پی تی دسکتاپ را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ChatGPT Desktop برای ویندوز را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ChatGPT Desktop :

– امکان دسترسی ساده و مستقیم به چت بات هوش مصنوعی چت جی پی تی

– عدم نیاز به مراجعه به وب‌سایت OpenAI برای رفتن به محیط ChatGPT

– امکان دسترسی سریع و مستقیم به امکانات ChatGPT در زمینه‌های مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChatGPT Desktop.cover1  300x236 - دانلود ChatGPT Desktop 1.1.0 - نرم افزار چت جی پی تی برای ویندوز ChatGPT Desktop.cover2  248x300 - دانلود ChatGPT Desktop 1.1.0 - نرم افزار چت جی پی تی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR