دانلود Ping Monitor 9.8 – نرم افزار پینگ مانیتور برای ویندوز

دانلود Ping Monitor 9.8 - نرم افزار پینگ مانیتور برای ویندوز

 

دانلود Ping Monitor

| نرم افزار پینگ مانیتور برای ویندوز |

 

Ping Monitor 9.8 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور پینگ گرفتن از آدرس‌های مختلف است که می‌تواند در قالب یک گجت آماده‌ی به کار در دسکتاپ ویندوز برای شما ایفای نقش کند. این برنامه، در واقع ابزارکی کوچک و ساده است که در دسکتاپ ویندوز قرار می‌گیرد و به شکل دائم، اطمینان حاصل می‌کند که ارتباط شما با آدرس مورد نظر برقرار است. تنها کافی‌ست که این ابزار ساده و کم‌حجم را در سیستم اجرا کنید و بعد از پیکربندی اولیه، آدرس‌های دلخواه خود برای پینگ گرفتن را وارد کنید و در ادامه، شاهد پینگ زنده از آدرس‌ها در دسکتاپ باشید.

برای پینگ گرفتن از کانکشن به وب‌سایت، سرور، آدرس دامنه یا آی‌پی آدرس، ابزارهای متعددی در دسترس هستند. پینگ گرفتن از یک ارتباط می‌تواند به شما اطمینان دهد که ارتباطی پایدار با آدرس مقصد برقرار است. اگر به دنبال ابزاری ساده و آسان برای امکان پینگ گرفتن در ویندوز 10 و و یندوز 11 هستید، ما را در ادامه همراهی کنید. پینگ مانیتور نام یک گجت کم‌حجم و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ده‌ها آدرس یا دامنه مختلف را مانیتور کرده و از آن پینگ بگیرید. این عمل به شکل دائم در پس زمینه سیستم در حال اجرا خواهد بود و شما می‌توانید نتایج را به شکل زنده و گرافیکی در این گجت بر روی دسکتاپ ببینید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ping Monitor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ping Monitor :

– امکان تنظیم لیست سرور، وب‌سایت، آی‌پی و … برای پینگ گرفتن

– امکان کارکرد خودکار در پس‌زمینه

– توانایی نمایش ارورها و دیگر اطلاعات مهم در قالب نمودار

– امکان Pause/Resume کردن پینگ گرفتن‌ها

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ping Monitor.cover2  201x300 - دانلود Ping Monitor 9.8 - نرم افزار پینگ مانیتور برای ویندوز Ping Monitor.cover1  - دانلود Ping Monitor 9.8 - نرم افزار پینگ مانیتور برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 153 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR