دانلود JPhotoTagger 1.1.4 – نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس

دانلود JPhotoTagger 1.1.4 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس

 

دانلود JPhotoTagger

| نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس |

 

JPhotoTagger 1.1.4 نام یک ابزار مدیریت تصویر جدید و قدرتمند است که با دارا بودن امکاناتی پیشرفته و جامع، به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر، مجموعه تصاویر خود را مدیریت کنید. این برنامه با دارا بودن امکانات پیشرفته‌ی جستجوی عکس، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید برچسب‌های حاوی دیتای مهم و مرتبط با هر تصویر را به آن اضافه کنید و در ادامه بتوانید از طریق همین برچسب‌ها به آن دسترسی پیدا کنید. کار کردن با مجموعه‌های بزرگ عکس، رفته رفته کار را برای کاربر سخت و زمان‌بر می‌کنند. در واقع اگر که قرار باشد هر روز بر تعداد تصاویر اضافه شود و بهره‌وری کارها حفظ شود، نیاز است که از یک راهکار کارآمد برای این کار استفاده شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید بر روی تصاویر خود تگ قرار دهید تا بتوان با سرعت و سادگی بیشتری آن‌ها را پیدا کنید.

این نرم افزار جدید، ابزاری است که بر پایه زبان جاوا نوشته شده و یک محیط زیبا و کاربرپسند را برای مدیریت عکس‌ها در اختیار شما می‌گذارد تا شما بتوانید به آسانی تصاویر دلخواه خود را مدیریت کنید. در اولین نگاه، کاربران می‌توانند با امکانات متعدد این برنامه ارتباط برقرار کرده و صرف‌نظر از میزان آشنایی با مهارت‌های کامپیوتر، از امکانات آن بهره ببرند. این نرم افزار به طور کامل از فرمت‌های گرافیکی مختلف پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب کاربر می‌تواند تصاویر متعدد خود را در محیطی زیبا و جذاب مدیریت کرده و به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار JPhotoTagger را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار JPhotoTagger :

– امکان مدیریت حرفه‌ای تصاویر

– امکان برچسب‌گذاری تصاویر با قابلیت دسترسی سریع به آن‌ها

– امکان ساخت آلبوم عکس

– پشتیبانی از فرمت‌های JPG, GIF, PNG, BMP و …

– امکان مشاهده متادیتای تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JPhotoTagger.cover1  300x206 - دانلود JPhotoTagger 1.1.4 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس JPhotoTagger.cover2  300x166 - دانلود JPhotoTagger 1.1.4 - نرم افزار مدیریت مجموعه‌های عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR