دانلود Multiscreen Blank 2.10.1.0 – نرم افزار مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

دانلود Multiscreen Blank 2.10.1.0 - نرم افزار مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Multiscreen Blank

| نرم افزار مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Multiscreen Blank 2.10.1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و مفید به منظور خاموش کردن و یا کم‌نور کردن صفحه نمایش مانیتورهای سیستم است. این نرم افزار به عنوان یک ابزار مدیریت‌کننده سیستم‌های چند مانیتوره، قابلیتی به شما می‌دهد که بتوانید مانیتورها را با هم گروه‌بندی و یا در گروه‌هایی مجزا از هم قرار داده و بدین ترتیب، مجموعه‌ای از دستورات مشخص را برای آن‌ها اجرا کنید. استفاده از چند مانیتور در یک کامپیوتر، به جهات مختلفی می‌تواند برای کاربران مفید باشد. با این حال، کنترل کردن تمام صفحه‌ها و تسلط بر آن نیاز به زمان دارد؛ مگر آنکه شما از ابزاری مخصوص به این کار استفاده کنید که در اینجا یکی از ساده‌ترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

با اجرای این نرم افزار، شما شاهد شناسایی خودکار تمامی مانیتورها به سیستم خواهید بود. کاربر می‌تواند به سلیقه‌ی خود و بسته به نیازی که دارد، هریک از مانیتورها را ظاهرا خاموش کند و یا اینکه نور آن‌ها را تا حد دلخواه کاهش دهد. در واقع با این کار، مانیتورهای مورد نظر شما ظاهرا خاموش به نظر می‌رسوند؛ اما در حالی که سطح روشنایی صفحه توسط همین ابزار از سوی شما قابل کنترل است. این نرم افزار دارای یک قابلیت کاربرد بسیار ساده و آسان است و شما با استفاده از امکانات متعددی که توسط این ابزار در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌توانید به شکلی ساده و آسان کلیه مانیتورهای متصل به سیستم را مدیریت کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Multiscreen Blank را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Multiscreen Blank :

– امکان مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

– قابلیت کاهش دادن نور صفحه نمایش مانیتورها به صورت انتخابی

– قابلیت گروه‌بندی مانیتورها جهت اجرای گروهی عملیات روی آن‌ها

– امکان تنظیم روشنایی صفحه به صورت گروهی

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Multiscreen Blank.cover1  300x214 - دانلود Multiscreen Blank 2.10.1.0 - نرم افزار مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره Multiscreen Blank.cover2  293x300 - دانلود Multiscreen Blank 2.10.1.0 - نرم افزار مدیریت سیستم‌های چند مانیتوره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR