دانلود GotoHTTP 9.6 x86/x64 – نرم افزار ریموت کامپیوتر

دانلود GotoHTTP 9.6 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر

 

دانلود GotoHTTP

| نرم افزار ریموت کامپیوتر |

 

GotoHTTP 9.6 نام یک ابزار ساده و سبک به منظور برقراری ارتباط ریموت با دیگر کامپیوترهای متصل به شبکه اینترنت است که به کاربر اجازه می‌دهد بتواند از طریق یک مرورگر اینترنتی ساده، با هر کامپیوتری در سراسر دنیا ارتباط ریموت برقرار کند. در دنیای امروز، کار کردن از منزل یک راه جدید و محبوب است که در پی شیوع ویروس کرونا در دنیا پررنگ شد. با توجه به نیاز دسترسی به سیستم‌های اداره از راه دور، استفاده از نرم افزارهای ریموت کامپیوتر نیز کاربر بیشتری پیدا کرده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار ریموت دسکتاپ جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند امکان برقراری ارتباط ریموت و کنترل سیستم به صورت از راه دور را در دسترس شما قرار دهد.

هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم‌سازی دسترسی ریموت به شکل سریع و ساده‌تر است. کاربر با این نرم افزار می‌تواند کنترل ریموت را به شکلی ساده و آسان بر روی سیستم مقصد در دسترس داشته باشد و صرف نظر از نوع پلتفرم، صرفا از طریق یک مرورگر اینترنتی به سیستم خود ریموت بزند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما به سرعت می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. تنها کافی‌ست که نسخه 32 یا 64 بیتی این ابزار را در سیستم خود نصب و اجرا کنید تا در ادامه بتوان از طریق آی‌دی (ID) و کد دسترسی منحصر به فرد آن، به سیستم مورد نظر ریموت بزنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GotoHTTP را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GotoHTTP :

– امکان برقراری ساده و سریع از طریق مرورگر وب

– جایزین مناسب برای تیم ویور (Team Viewer) و انی دسک (AnyDesk)

– توانایی ریموت دسکتاپ به کامپیوتر ویندوز، لینوکس یا مک

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GotoHTTP.cover1  300x209 - دانلود GotoHTTP 9.6 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر GotoHTTP.cover2  300x195 - دانلود GotoHTTP 9.6 x86/x64 - نرم افزار ریموت کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR