دانلود TCP Monitor Plus 2.93 – نرم افزار مانیتور و نظارت شبکه

دانلود TCP Monitor Plus 2.93 - نرم افزار مانیتور و نظارت شبکه

 

دانلود TCP Monitor Plus

| نرم افزار مانیتور و نظارت شبکه |

 

TCP Monitor Plus 2.93 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و مفید در زمینه مانیتور کردن کانکشن‌های شبکه است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به اطلاعاتی جامع از ارتباطات شبکه و اینترنت دست پیدا کنید. با این برنامه شما می‌توانید ترافیک داده، پهنای باند، بسته‌ها و مسیریابی آن‌ها و همینطور رخدادهای مختلف در شبکه را ببینید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی چند کلیک می‌تواند به اطلاعات مورد نظر خود در رابطه با شبکه دست پیدا کند و به صورت لحظه‌ای از وقوع هرگونه رویداد در شبکه آگاه شود.

با این نرم افزار شما می‌توانید به ازای هر نتورک اداپتر، اطلاعات جامعی را در رابطه با ترافیک دیتا، بسته‌های ارسالی و دریافتی، سرعت انتقال، مینیمم و ماکزیمم مقادیر انتقال داده شده به دست آورید. از آنجا که این نرم افزار به عنوان یک جعبه نرم افزاری جامع و کامل برای مدیران شبکه در نظر گرفته شده، سعی بر آن بوده که کلیه انتظارات این دست افراد نیز در آن برآورده شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های گنجانده شده در این ابزار می‌توان به NSLOOKUP, NETSTAT, WHOIS, PING, TRACEROUTE اشاره کرد. این نرم افزار را می‌توان هم به عنوان یک ابزار مانیتور و نظارت و هم به عنوان یک مجموعه‌ی تست شبکه به کار برد و از امکانات آن، به منظور عیب‌یابی و تشخیص سریع مشکلات شبکه کمک گرفت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TCP Monitor Plus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TCP Monitor Plus :

– امکان مانیتور کردن کانکشن‌ها به ازای هر نتورک اداپتر

– قابلیت مشاهده ترافیک داده، پهنای باند، بسته‌ها و مسیریابی آن‌ها

– قابلیت نظارت دقیق بر رویدادهای شبکه

– امکان مشاهده آدرس آی‌پی، پورت‌های مورد استفاده، پروتکل‌ها و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TCP Monitor Plus.cover1  300x147 - دانلود TCP Monitor Plus 2.93 - نرم افزار مانیتور و نظارت شبکه TCP Monitor Plus.cover2  300x165 - دانلود TCP Monitor Plus 2.93 - نرم افزار مانیتور و نظارت شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 394 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR