آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

آموزش حذف کردن واترمارک عکس

| حذف واترمارک یا تبلیغات از روی تصاویر با هوش مصنوعی |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با یک آموزش کوتاه و مختصر در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. این روزها، هوش مصنوعی دائما در حال پیشرفت‌های جدید و جذاب است. با تکیه بر ابزارهای قدرت گرفته از هوش مصنوعی، می‌توان این اطمینان را حاصل کرد که صرف‌نظر از زمینه‌ی مورد استفاده، نتایج هوش مصنوعی تا حد قابل توجهی می‌تواند قابل اطمینان باشد. چت جی پی تی (ChatGPT) به عنوان یک چت بات هوشمند و سرویس دال-ای (DALL-E) به عنوان دستیار تبدیل دستورالعمل‌های متنی به عکس از جمله سرویس‌های محبوب در حوزه هوش مصنوعی هستند. در این مطلب، برای شما کاربران عزیز یک سرویس جدید را معرفی می‌کنیم که با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند واترمارک موجود بر روی عکس‌ها را حذف کند.

اگر که با تصاویر مختلف در طول روز سر و کار دارید و یا بسته به شغل‌تان که در حوزه طراحی یا عکاسی است، تصاویر زیادی را در گوگل جستجو و دانلود می‌کنید، احتمالا تا‌به‌حال سر و کارتان به عکس‌های دارای واترمارک خورده است. این دسته از عکس‌ها، در واقع تصاویری هستند که نسخه بدون واترمارک آن‌ها نیاز به رداخت هزینه دارد؛ اما نسخه پیش‌نمایش آن‌ها با چندین واترمارک در قسمت‌های مختلف تصویر در دسترس است. با سرویس جدیدی که در این مطلب خدمت شما معرفی می‌کنیم، شما هم به سادگی می‌توانید تمامی واترمارک‌های موجود بر روی عکس‌ها را با هوش مصنوعی حذف کنید و از نتیجه‌ی کار لذت ببرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت watermarkremover.io وارد شده و با کلیک بر روی Upload Image، تصویر خود را فراخوانی کنید.

watermarkremover.cover1  300x138 - آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

2- در مرحله بعد، می‌توانید نتیجه‌ی کار را در قالب پیش‌نمایش مشاهده و با کلیک بر روی Download Image، نسخه بدون واترمارک تصویر انتخابی خود را دانلود کنید.

watermarkremover.cover2  300x138 - آموزش حذف واترمارک عکس با هوش مصنوعی

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR