دانلود Brisk 1.2.0 – نرم افزار مدیریت دانلود فایل‌ها

دانلود Brisk 1.2.0 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل‌ها

 

دانلود Brisk

| نرم افزار مدیریت دانلود فایل‌ها |

 

Brisk 1.2.0 نام یک ابزار جدید و ساده به منظور دانلود فایل از اینترنت است که می‌توانید به کمک آن، سرعت دریافت فایل‌ها از اینترنت را تا حد قابل توجهی بالا ببرید. اگر که امور روزمره‌ی شما شامل دانلود همزمان چندین فایل باشد، احتمالا به خوبی می‌دانید که استفاده از یک دانلود منیجر تا چه اندازه می‌تواند برای شما مفید باشد. به طور کلی، دانلود منیجرها این اطمینان را ایجاد می‌کنند که فایل‌ها با حداکثر سرعت ممکن در حال دانلود باشند و همچنین کاربر بتواند فرآیند دانلود فایل را در هر زمان که خواست Pause/Resume کند. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای مدیریت بهتر دانلود فایل‌ها هستید و به ابزاری رایگان برای این کار احتیاج دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید.

این نرم افزار می‌تواند به شکلی ساده و سریع، لینک‌های دانلود را در سیستم تشخیص داده و به محیط کاربری این دانلود منیجر منتقل کند؛ جایی که شما بتوانید در صورت تمایل دانلود فایل را آغاز کرده و یا اینکه دانلود آن را به صورت زمان‌بندی و خودکار اجرا کنید. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای دانلود منیجر موجود برای ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی همچون برآورد زمان دانلود، نمایش سایز، وضعیت دانلود فایل‌ و… از جمله بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است که می‌توانید آن را برای دانلود سریع‌تر فایل‌های خود در سیستم به کار ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Brisk را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Brisk :

– امکان تکه تکه کردن فایل حین دانلود

– قابلیت بالا بردن سرعت دانلود فایل

– امکان تشکیل صف برای دانلود فایل‌ها

– امکان دانلود تکی یا گروهی فایل‌ها

– امکان زمان‌بندی دانلود فایل

– دارا بودن شرتکات مخصوص برای دانلود از کلیپ بورد

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Brisk.cover1  300x169 - دانلود Brisk 1.2.0 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل‌ها Brisk.cover2  300x169 - دانلود Brisk 1.2.0 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR