دانلود HyperAmp 1.0.0 – نرم افزار پخش فرمت‌های صوتی

دانلود HyperAmp 1.0.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های صوتی

 

دانلود HyperAmp

| نرم افزار پخش فرمت‌های صوتی |

 

HyperAmp 1.0.0 نام یک پلیر جدید، ساده و متن‌باز است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و هیجان‌انگیز، یک گزینه بسیار عالی جهت پخش فایل‌های صوتی در سیستم شما محسوب می‌شود. این نرم افزار قادر است هرگونه فایل فرمت صوتی رایج را برای شما در سیستم بدون هیچ مشکلی پخش کند. یکی از خصوصیاتی که بسیاری از کاربران در رابطه با انتخاب پلیر نسبت به آن توجه دارند، ظاهر و یا محیط کاربری زیبا جذاب است. نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک محیط گرافیکی بسیار جذاب دارد که با سادگی می‌توانید با آن ارتباط گرفته و از تجربه پخش موسیقی با این ابزار نهایت لذت را ببرید.

این نرم افزار با استفاده از تازه‌ترین تکنولوژی‌ها در حوزه وب ساخته شده و کاربر می‌تواند به سادگی چند کلیک آن را در سیستم آماده‌ی کار داشته باشد. در اولین نگاه، رابط گرافیکی ساده و در عین حال جذاب این برنامه شما را جذب خود می کند. یک محیط اصلی، نمای پلی‌لیست و قسمت سرچ آهنگ‌ها از اصلی‌ترین قسمت هایی هستند که در اولین نگاه به آن برمی‌خورید. در کنار این‌ها، قابلیت‌هایی همچون امکان ویرایش تگ فایل‌های صوتی، مرتب‌سازی فایل‌ها و… نیز از دیگر امکانات کلیدی این نرم افزار هستند. به شما عزیزان توصیه می‌کنیم اگر که به دنبال یک جایگزین برای پلیر فعلی خود در سیستم هستید و می‌خواهید از این پس فایل‌های صوتی‌تان را در یک محیط جدید و متفاوت پخش کنید، فرصت استفاده‌ی این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HyperAmp را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HyperAmp :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و جذاب

– رایگان و متن‌باز بودن

– توانایی پخش فرمت‌های مختلف صوتی

– ساخته شده با تکنولوژی HTML/CSS/JavaScript

– مناسب برای علاقه‌مندان به دنیای موسیقی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HyperAmp.cover1  300x244 - دانلود HyperAmp 1.0.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های صوتی HyperAmp.cover2  300x61 - دانلود HyperAmp 1.0.0 - نرم افزار پخش فرمت‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR