دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC

دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC

 

دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای کامپیوتر

| بازی فیگمنت 2: کرید ولی |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Figment 2: Creed Valley بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و ایندی می باشد که در سال 2023 توسط Bedtime Digital Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. باز یرایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک عنوان اکشن و ماجراجویانه است که در ذهن انسان جریان دارد. کابوس‌ها، هرج و مرج را گسترش می‌دهند و دشمنان، سرزمین‌هایی که زمانی صلح در آن برقرار بود را تسخیر کرده‌اند. به داستی (Dusty)، شجاعت ذهن بپیوندید و مسیر خود را در بین پازل‌ها در پیش بگیرید و با ترس‌های خود رو در رو شوید.

پل‌های پیانو، گیاهان رقصنده و نمایش‌های موزیکال؛ آیا آماده ورود به دنیای ذهن هستید؟ کابوس‌ها قطب‌نمای اخلاقی را در هم شکسته‌اند و باعث شده‌اند که ذهن نتواند به درستی کار کند. داستی و دستیار همیشه خوشبین او (پایپر)، باید به کرید ولی سفر کنند و ماجراجویی جذابی را در پیش بگیرند. در بازی شما می‌توانید قدرت جشم و ذهن را در پازل‌ها با هم تلفیق کرده و به موازات داستانی بازی از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Figment 2: Creed Valley را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Figment 2 Creed Valley 1 300x169 - دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC Figment 2 Creed Valley 2 300x169 - دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC

 

Figment 2 Creed Valley 4 300x169 - دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC Figment 2 Creed Valley 3 300x169 - دانلود بازی Figment 2: Creed Valley برای PC

 

تریلر بازی Figment 2: Creed Valley :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10/11
Processor: Intel Core i5 2500 / AMD FX 6120
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650 Ti / Nvidia GT 750M / Radeon HD5850 or equivalent
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11
Additional Notes: Screen with support for either 16:9 or 16:10 aspect ratio

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 / Windows 11
Processor: Intel Core i5 7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 / AMD RX 560 or equivalent
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Compatible with DirectX 11
Additional Notes: Controller Support: Xbox One (requires Windows 10), PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3, Logitech F710, Logitech F310 and several other controllers

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.15 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR