دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی – ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide – PDF

ChatGPT Prompts Mastering.cover  - دانلود کتاب آموزش چت جی پی تی - ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts - Beginners to Advanced Guide - PDF

 

دانلود کتاب آموزش چت‌ جی‌ پی‌ تی

| ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide – PDF |

 

کتاب آموزش چت جی پی تی (ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری طرز کار با چت جی پی تی (ChatGPT) است. با ظهور هوش مصنوعی و سرویس بسیار محبوب چت جی پی تی، امروز تمامی محافل فناوری، حول محور این سرویس محبوب و پرقدرت بحث می‌کنند. اگر که شما نیز به سرویس چت جی پی تی علاقه‌مند بوده و تجربه‌ی کار با آن را داشته‌اید، احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که کار با این چت بات هوش مصنوعی، مهارت‌های خاص خود را هم لازم دارد. درست است که ارتباط گرفتن با این ربات هوشمند ساده است؛ ولی اگر ندانید که چگونه سوالات خود را مطرح کنید، ممکن است هیچگاه به جواب مطلوب نرسید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی جدید و کوتاه را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند نحوه‌ی کاربرد صحیح چت جی پی تی را به شما آموزش دهد. این کتاب برای همه افرادی است که می‌خواهند اصول کار با ChatGPT را یاد بگیرند. اگر که بتوانید به خوبی به این مهارت‌ها دست یابید، ChatGPT می‌توانید بهترین دوست شما برای رسیدن به پاسخ انواع سوالات و مسائل مختلف باشد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش چت‌ جی‌ پی‌ تی: آینده‌ی یادگیری (ChatGPT Prompts Mastering: A Guide to Crafting Clear and Effective Prompts – Beginners to Advanced Guide ) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Christian Brown
تعداد صفحات: 75
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 643 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR