دانلود BingGPT 0.3.7 – بینگ جی پی تی؛ نرم افزار ChatGPT برای ویندوز

BingGPT.cover  - دانلود BingGPT 0.3.7 - بینگ جی پی تی؛ نرم افزار ChatGPT برای ویندوز

 

دانلود BingGPT

| بینگ جی پی تی؛ نرم افزار ChatGPT برای ویندوز |

 

BingGPT 0.3.7 نام یک اپلیکیشن جدید و دسکتاپ برای کار با چت جی پی تی در ویندوز است. در واقع با این برنامه، جهت دسترسی به سرویس بات هوشمند چت جی پی تی نیازی به مراجعه به وب‌سایت مربوطه نخواهید داشت و از این طریق می‌توانید با سهولت و سادگی بیشتری به این سرویس دسترسی پیدا کنید. همانطور که می‌دانید، ChatGPT به عنوان یکی از موضوعات داغ دنیای فناوری و هوش مصنوعی (AI)، این روزها بیش از هر موضوع دیگری در حوزه فناوری مورد بحث و گفتگو است. با استفاده از چت جی پی تی، همه دانش‌آموزان، اساتید، برنامه‌نویسان، افراد جویای کار و … می‌توانند با یک بات هوشمند ارتباط برقرار کرده و به گفتگویی موثر بپردازند.

چت جی پی تی، در مدت زمانی بسیار کوتاه توانست سر و صدای بسیاری را در محافل تکنولوژیکی به پا کند. این محبوبیت تا آنجا پیش رفت که کمپانی مایکروسافت نیز به طور رسمی، این سرویس را به موتور جستجوی بینگ (Bing) اضافه کرد. با توجه به اینکه از این پس، امکان دسترسی به چت جی پی تی در موتور جستجوی بینگ در دسترس است، افراد بیشتری می‌توانند از امکانات جذاب و قدرتمند این ربات هوشمند بهره ببرند. اگر که شما هم در رابطه با این سرویس جذاب و محبوب، کنجکاو هستید، ما برایتان اپلیکیشن جدیدی را آماده کرده‌ایم که با آن بتوانید با سرویس ChatGPT در Bing ارتباط برقرار کنید و بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت مربوطه، از خدمات این بات هوشمند به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BingGPT را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BingGPT :

– امکان دسترسی ساده و سریع به سرویس ChatGPT در ویندوز

– عدم نیاز به مراجعه به وب‌سایت OpenAI برای دسترسی به چت جی پی تی

– دارا بودن سرعت مطلوب در برقراری ارتباط با سرویس چت جی پی تی

– ارتباط مستقیم با سرویس چت جی پی تی در موتور جستجوی بینگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 104 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR