دانلود PixiEditor 1.0.0.1 x86/x64 – پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت

دانلود PixiEditor 1.0.0.1 x86/x64 - پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت

 

دانلود PixiEditor

| پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت |

 

PixiEditor 1.0.0.1 x86/x64 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور ساخت و ویرایش پیکسل آرت در ویندوز است که برای شما مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی و مفید را برای ساختن و یا ویرایش کردن آیکون و یا نمایه‌های پیکسلی می‌دهد. در رابطه با پیکسل آرت، توضیح‌های مختلفی را در اینترنت می‌بینیم. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که منشأ این نوع نمایه‌ها، ویدیو گیم‌های قدیمی در کامپیوتر بوده‌اند. در واقع، با توجه به محدودیت‌های سخت افزاری در بازی‌های قدیمی، این عناوین معمولا دارای عناصر گرافیکی با شمار محدودی از پیکسل‌ها بودند. با این وجود، هرچند که ده‌ها سال از آن دوران گذشته، مجددا پیکسل آرت‌ها محدودیت قبل و چه بسا بیشتر را بازیافته‌اند. این روزها پیکسل ارت را در زمینه‌های مختلفی می‌توان دید؛ چه دولوپر بازی باشید و چه فعال در حوزه NFTها؛ پیکسل آرت یک بخش جدایی‌ناپذیر است.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار رایگان و متن‌باز را برای شما آماده کرده‌ایم تحت عنوان پیکسی که قرار است یک محیط قوی را برای تولید و ویرایش پیکسل آرت برای شما مهیا کند. در این برنامه شما می‌توانید با سهولت بسیار، تصاویر خود را با هدف‌های مختلف طراحی و از آن در بازی‌ها، ویدیو کلیپ‌ها، تیزرهای تبلیغاتی یا … استفاده کنید. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و هر کاربری بسته به خلاقیتی که دارد، می‌تواند محتواهایی جذاب و چشم‌نواز را تولید کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PixiEditor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PixiEditor :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان طراحی و ساخت پیکسل آرت با سهولت بسیار

– دارا بودن امکانات جامع و حرفه‌ای برای ساخت انواع پیکسل آرت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PixiEditor.cover1  300x163 - دانلود PixiEditor 1.0.0.1 x86/x64 - پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت PixiEditor.cover2  300x163 - دانلود PixiEditor 1.0.0.1 x86/x64 - پیکسی؛ نرم افزار ساخت و ویرایش پیکسل آرت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.36/5.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR