دانلود BeLight Live Home 3D 4.6.1468.0 x64 – نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

دانلود BeLight Live Home 3D 4.6.1468.0 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 

دانلود BeLight Live Home 3D

| نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی |

 

BeLight Live Home 3D 4.6.1468.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید،‌ قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی طراحی دکوراسیون داخلی است که با استفاده از آن، شما می‌توانید تمام ایده‌های خلاقانه‌ی خود را برای طراحی فضای داخلی منزل یا محل کار به مرحله‌ی عمل برسانید. این نرم افزار، با فراهم ساختن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، حتی کاربران مبتدی را هم قادر می‌سازد تا بتوانند با سهولت بسیار، دکوراسیون داخلی دلخواه خود را طراحی کرده و فاصله‌ی بین رویا و واقعیت را کم و کمتر کنید. این برنامه، یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای طراحی فضاهای داخلی است که با یک لایبرری بسیار گسترده، تقریبا تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند.

این نرم افزار در واقع یک بسته‌ی جامع و قوی برای طراحی کرده فضا یا دکوراسیون داخلی با رندرینگ 3 بعدی است. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان بوده و کاربر می‌تواند با صرف مدت زمانی کوتاه، نتایجی جذاب و قابل توجه را شاهد باشد. با این برنامه شما می‌توانید دکوراسیون داخلی منزل برای اتاق‌ها، طبقات مختلف و … را طراحی کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک لایبرری بسیار قوی و پرمحتوا، به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید با اندازه‌گیری‌هایی دقیق و جامع، دیواره‌ها، اتاق‌ها و تقریبا تمامی عناصر داخلی منزل یا محل کار را طراحی کرده و از این طرح برای ساخت و یا بازسازی آپارتمان‌های مسکونی، ادارات و … استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BeLight Live Home 3D را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BeLight Live Home 3D :

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– کارکرد ساده و آسان

– امکان طراحی 2 و 3 بعدی طبقات، اتاق‌ها، دیواره‌ها، پنجره‌ها و … در منازل مسکونی، ادارات و …

– امکان تنظیم نورپردازی در طرح‌ها

– دارا بودن آبجکت‌ها و متریال‌های مختلف برای استفاده در دکوراسیون داخلی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BeLight Live Home 3D.cover1  300x176 - دانلود BeLight Live Home 3D 4.6.1468.0 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی BeLight Live Home 3D.cover2  300x176 - دانلود BeLight Live Home 3D 4.6.1468.0 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 353 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR