دانلود wavget.com PasteItIn Pro / Network 1.8.5 – بهینه‌سازی عملکرد کلیپ بورد ویندوز

دانلود wavget.com PasteItIn Pro / Network 1.8.5 - بهینه‌سازی عملکرد کلیپ بورد ویندوز

 

دانلود wavget.com PasteItIn Pro / Network

| بهینه‌سازی عملکرد کلیپ بورد ویندوز |

 

wavget.com PasteItIn Pro / Network 1.8.5 نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند برای ویندوز کلیپ بورد است که با آن می‌توانید تا حد بسیار زیادی، عملکرد این بخش را بهینه‌سازی کنید. همانطور که می‌دانید، ویندوز کلیپ بورد، حافظه‌ای موقت است که در ویندوز از آن برای کپی و انتقال فایل‌ها و یا قطعات متنی استفاده می‌شود. در واقع هر زمان که فایل یا دیتایی را کپی می‌کنید، یک نسخه از آن در کلیپ بورد قرار می‌گیرد و تا زمانی که دیتای دیگری جایگزین نشود، این حافظه باقی می‌ماند؛ البته تا وقتی که سیستم را خاموش نکرده باشید! مشکلی که در رابطه با حافظه کلیپ بورد وجود دارد، محدودیت دیتا در آن است. در واقع در هر زمان، صرفا یک نوع دیتا می‌تواند در این حافظه قرار بگیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند تا حد خیلی زیادی، عملکرد کلیپ بورد را بهینه‌سازی کنید.

این نرم افزار با اعمال تغییراتی در جریان‌های کاری شما، فرصتی را فراهم می‌کند که بتوانید برای کپی یا جابه‌جایی اطلاعات در بین اپلیکیشن‌های مختلف به روشی جدید و موثرتر عمل کنید. این نرم افزار به شکل دائم، کلیپ بورد سیستم را مانیتور کرده و اطلاعات آن را از تمام اپلیکیشن‌ها در خود نگه می‌دارد. زمانی که شما یک آیتم جدید را در کلیپ بورد قرار می‌دهید، این برنامه، آن‌ها را در دیتای خود حفظ می‌کند و به ازای هریک، دکمه‌ای مخصوص را در دسترس‌تان می‌گذارد تا با کلیک بر روی آن، بتوانید دیتای مربوطه را مورد استفاده قرار دهید. این نرم افزار می‌تواند تمامی فرمت و استایل‌های موجود در عبارات متنی را حذف کرده و یک تاریخچه‌ی کامل از کلیه اطلاعات کلیپ بورد را ذخیره کند تا به آسانی بتوانید در زمانی دیگر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PasteItIn را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PasteItIn Pro :

– امکان مانیتور کردن دائمی اطلاعات موجود در کلیپ بورد

– توانایی حذف فرمت و استایل عبارات متنی

– امکان گروه‌بندی اطلاعات

– قابلیت مانیتور کردن اپلیکیشن‌های مختلف

– امکان به‌اشتراک‌گذاری دیتای کلیپ بورد در بین کامپیوترهای مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PasteItIn.cover1  254x300 - دانلود wavget.com PasteItIn Pro / Network 1.8.5 - بهینه‌سازی عملکرد کلیپ بورد ویندوز PasteItIn.cover2  300x211 - دانلود wavget.com PasteItIn Pro / Network 1.8.5 - بهینه‌سازی عملکرد کلیپ بورد ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR