دانلود RestartUsbPort 1.1 – نرم افزار ریست کردن پورت‌های USB

دانلود RestartUsbPort 1.1 - نرم افزار ریست کردن پورت‌های USB

 

دانلود RestartUsbPort

| نرم افزار ریست کردن پورت‌های USB |

 

RestartUsbPort 1.1 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور ریست کردن پورت‌های USB رایانه دسکتاپ و لپ‌تاپ برای حل مشکلات احتمالی آن است. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از سخت‌افزارهای خارجی را از طریق پورت یو اس بی (USB) می‌توان به سیستم ارتباط داد. در واقع کاربر می‌تواند هرگونه دیوایس مجزا نظیر وبکم، اسمارت‌فون و یا حافظه ذخیره‌سازی مثل فلش درایو، مموری کارت یا … را از طریق پورت مخصوص USB به کامپیوتر متصل نماید. در برخی مواقع، کارکرد این پورت‌ها دچار مشکل شده و امکان شناسایی دیوایس‌ها از طریق آن وجود ندارد. در چنین مواقعی، یک بار خاموش و روشن کردن سیستم می‌تواند مشکل را حل کند؛ اما در این مطلب یک راهکار سریع‌تر را برای حل این موضوع در خدمت شما عزیزان قرار خواهیم داد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار مبتنی بر خط فرمان است که به شما اجازه می‌دهد پورت‌های USB سیتسم را ری‌استارت یا راه‌اندازی مجدد کنید تا بدون نیاز به خاموش و روشن کردن کامل کامپیوتر، مشکل برطرف شود. این نرم افزار، صرفا با این هدف طراحی شده که کاربر بتواند مشکلات احتمالی موجود برای پورت‌های یو اس بی سیستم را حل کند و انجام این کار، با چند دستور ساده و سریع امکان‌پذیر است. بنابراین اگر که شما نیز به تازگی با مشکل عدم کارکرد پورت USB سیستم مواجه شده‌اید، این ابزار می‌تواند چاره‌ی مشکل شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RestartUsbPort را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RestartUsbPort :

– امکان حل مشکل عدم کارکرد پورت‌های USB

– حل مشکل پورت‌های یو اس بی بدون نیاز به ری‌استارت کردن ویندوز

– امکان نمایش لیست پورت‌های موجود برای ریست کردن همه و یا موارد انتخابی

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RestartUsbPort.cover1  300x157 - دانلود RestartUsbPort 1.1 - نرم افزار ریست کردن پورت‌های USB RestartUsbPort.cover2  300x157 - دانلود RestartUsbPort 1.1 - نرم افزار ریست کردن پورت‌های USB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR