دانلود Win KeyFinder 2.2.0.1 – بازیابی مشخصات فعال‌سازی ویندوز و آفیس

دانلود Win KeyFinder 2.2.0.1 - بازیابی مشخصات فعال‌سازی ویندوز و آفیس

 

دانلود Win KeyFinder

| بازیابی مشخصات فعال‌سازی ویندوز و آفیس |

 

Win KeyFinder 2.2.0.1 نام یک ابزار جدید، هوشمند و رایگان به منظور بازیابی کلید فعال‌سازی محصولات ویندوز/آفیس است که به شما اجازه می‌دهد از رجیستری ویندوز، این اطلاعات را به سرعت و سادگی بازیابی کنید. همانطور که می‌دانید، محصولات ویندوز و آفیس از جمله بسته‌های غیررایگان شرکت مایکروسافت هستند و در زمان نصب، از کاربر درخواست کلید فعال‌سازی می‌کنند. اگر که بنا به هر دلیلی بعد از نصب این بسته‌ها، کلید فعال سازی را فراموش کرده و یا به دنبال راهی هستید که ببینید کلید فعال‌سازی فعلی محصولات نصب شده چیست، ما برایتان یک ابزار جدید را آماده کرده‌ایم که به خوبی شما را در این زمینه یاری می‌کند.

این نرم افزار، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید کد محصولات MS Windows 8, MS Windows 8.1, Windows XP, Windows 2000, Windows ME, 98, 2003, .NET را به سادگی از رجیستری ویندوز بازیابی کنید. این نرم افزار، همانطور که از نامش پیداست، برای یک هدف مشخص طراحی شده تا کاربر بتواند کلید فعال‌سازی محصولات آفیس یا ویندوز را با آن بازیابی کنید. این کلید، معمولا به صورت رمز شده در رجیستری ویندوز در دسترس است و برای یافتن کلید معادل آن، ما برایتان یک ابزار ساده و رایگان را آماده کرده‌ایم که می‌تواند به سادگی هرچه بیشتر، کلید فعال‌سازی محصولات ویندوز یا آفیس را بازیابی کرده و رشته متنی آن را ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Fernanda را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Win KeyFinder :

– امکان بازیابی کلید فعال‌سازی Windows 11/ Windows 10, Win 8/ Win 8.1 / Win 7 / Win Vista 32bit / 64-bit Product/CD Keys

– قابلیت پیدا کردن کلید فعال‌سازی محصولات آفیس

– امکان ذخیره‌ی کلیدهای فعال‌سازی به صورت رمز شده

– سازگاری با محصولات 32 و 64 بیتی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Win KeyFinder.cover1  300x169 - دانلود Win KeyFinder 2.2.0.1 - بازیابی مشخصات فعال‌سازی ویندوز و آفیس Win KeyFinder.cover2  300x169 - دانلود Win KeyFinder 2.2.0.1 - بازیابی مشخصات فعال‌سازی ویندوز و آفیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR