دانلود ASKtoAI Keyword Extractor For SEO 1.0.0.0 – استخراج کلمات کلیدی از متن

دانلود ASKtoAI Keyword Extractor For SEO 1.0.0.0 - استخراج کلمات کلیدی از متن

 

دانلود ASKtoAI Keyword Extractor For SEO

| استخراج کلمات کلیدی از متن |

 

ASKtoAI Keyword Extractor For SEO 1.0.0.0 نام یک ابزار ساده، کم‌حجم و کاربردی به منظور پرداش متن و استخراج کلمات کلیدی از آن است. با این برنامه، شما می‌توانید کلمات مهم و اصلی در متون خود را پیدا کنید و بسته به موضوع وب‌سایت، از این کلمات با چگالی بهتری از محتوای تولیدی در وب‌سایت خود استفاده کنید. Serach Engine Optimization یا اختصارا SEO، این روزها به مبحثی داغ و مهم در بین وبمسترها و صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. این مفهوم، به کلیه پردازش‌های مرتبط با کلمات کلیدی مورد استفاده در وب‌سایت ارتباط دارد. در واقع استفاده‌ی صحیح و درست از کلمات کلیدی و تکرار آن به دفعات مناسب در محتوای وب‌سایت، به شما کمک می‌کند تا در رقابت با دیگر صفحات مشابه، وب‌سایت خود را در رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو به نمایش درآورید.

در واقع وقتی که صحبت از سئوی وب سایت در میان است، داشتن یک ابزار مناسب برای ساخت پایگاه داده از کلمات کلیدی بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید عبارات پرکاربرد را در متن به عنوان کلمه‌ی کلیدی تشخیص داده و استخراج کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی بسیار ساده و مینیمال است و کاربر می‌تواند در آن متن مورد نظر را وارد کرده و سپس با کلیک بر روی دکمه Extract، سریعا کلمات کلیدی مورد استفاده در آن را بسته به چگالی آن‌ها تشخیص داده و آن‌ها را استخراج کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ASKtoAI Keyword Extractor For SEO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Keyword Extractor For SEO :

– امکان لود سریع‌تر وب‌سایت

– بهبود تجربه کاربری

– عدم نیاز به انتظار طولانی برای لود شدن صفحات اینترنتی

– قابلیت ارتقای رتبه‌ی سئوی‌ وب‌سایت

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ASKtoAI Keyword Extractor For SEO.cover1  300x188 - دانلود ASKtoAI Keyword Extractor For SEO 1.0.0.0 - استخراج کلمات کلیدی از متن ASKtoAI Keyword Extractor For SEO.cover2  300x188 - دانلود ASKtoAI Keyword Extractor For SEO 1.0.0.0 - استخراج کلمات کلیدی از متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR