دانلود RecoveryTools Quick Indexer 4.4 – نرم افزار بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت

دانلود RecoveryTools Quick Indexer 4.4 - نرم افزار بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت

 

دانلود RecoveryTools Quick Indexer

| نرم افزار بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت  |

 

RecoveryTools Quick Indexer 4.4 نام یک ابزار جدید، جامع و قدرتمند به منظور بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت‌های اینترنتی است که می‌توانید با استفاده از آن، رتبه‌ی وب‌سایت خود را در موتورهای جستجوی اینترنتی بالا ببرید. اگر که شما به عنوان فرد مستقل و یا شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کار می‌کنید، همواره باید سعی کنید تا وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو از رتبه بالاتری به نسبت دیگر رقبا برخوردار باشد. اگر که ایندکس شدن صفحات وب‌سایت زمان‌بر است، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این ابزار قوی یک بار برای همیشه مشکل ایندکس نشدن صفحات وب‌سایت خود را برطرف کنید.

این محصول نرم افزاری جدید و کاربردی ضمن سازگاری با انواع موتورهای جستجوی رایج مثل گوگل، بینگ و یاهو به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به محض انتشار مطالب یا محتوای جدید در وب‌سایت، آن‌ها را در موتورهای جستجو به ثبت برسانید تا در زمانی کوتاه‌تر ایندکس شوند. این اپلیکیشن ایندکس صفحات اینترنتی می‌تواند با ربات‌هایی هوشمند و پیشرفته، یک نقشه جامع از لینک‌ها تهیه کند و نتایج آن شامل لینک‌های داخلی، خارجی، لینک‌های شکسته و … را در قالب گزارشاتی جامع در دسترس شما قرار دهد. این برنامه می‌تواند نتایج را در قالب گزارشاتی دقیق در فرمت‌های CSV/TXT نیز برای شما آماده دانلود کند تا همواره بتوانید یک دید جامع به وضعیت سئوی وب‌سایت خود داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RecoveryTools Quick Indexer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RecoveryTools Quick Indexer :

– امکان ایندکس کردن یک وب‌سایت در Google, Bing, Yahoo

– توانایی تشخص لینک‌های داخلی، خارجی و فیلتر کردن آن‌ها

– قابلیت تشخیص لینک‌های شکسته برای حذف آن‌ها از وب‌سایت

– سازگاری با سیستم‌های Word Press, WooCommerce, Shopify

– امکان گزارش‌گیری در فرمت‌های CSV, TXT

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RecoveryTools Quick Indexer.cover1  300x176 - دانلود RecoveryTools Quick Indexer 4.4 - نرم افزار بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت RecoveryTools Quick Indexer.cover2  300x176 - دانلود RecoveryTools Quick Indexer 4.4 - نرم افزار بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.07 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR