دانلود کتاب راهنمای اس کیو ال – SQL QuickStart Guide: The Simplified Beginner’s Guide to Managing, Analyzing, and Manipulating Data With SQL – PDF

دانلود کتاب راهنمای اس کیو ال - SQL QuickStart Guide: The Simplified Beginner's Guide to Managing, Analyzing, and Manipulating Data With SQL - PDF

 

دانلود کتاب راهنمای اس کیو ال

| SQL QuickStart Guide: The Simplified Beginner’s Guide to Managing, Analyzing, and Manipulating Data With SQL – PDF |

 

کتاب راهنمای اس کیو ال (SQL QuickStart Guide: The Simplified Beginner’s Guide to Managing, Analyzing, and Manipulating Data With SQL – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری مهارت کوئری‌نویسی (SQL) مخصوص علاقه‌مندان به کار با پایگاه داده است. این کتاب، درست همان چیزی است که شما برای استفاده‌ی صحیح از زبان SQL احتیاج دارید. اگر که شما هم یک دولوپر فعال در حوزه پایگاه داده هستید، این کتاب یک انتخاب بسیار عالی به عنوان دستیار راهنماست. همه آن‌چیزی که شما احتیاج دارید، در این کتاب گنجانده شده و شما می‌توانید با آن به منبعی پرمحتوا از داده‌های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.

این کتاب، یکی از پرفروش‌ترین منابع موجود برای یادگیری زبان کوئری‌نویسی SQL است. هر سیستم مدیریت پایگاه داده، با زبان SQL برای کار با داده‌ها استفاده می‌کند. در واقع یک متخصص پایگاه داده، فردی است که به زبان اس کیو ال مهارت داشته و می‌تواند داده‌ها را مدیریت کند. این کتاب آموزشی، به شما فرصتی می‌دهد تا بتوانید به صورت قدم به قدم، با مفاهیم مختلف پایگاه داده‌ی SQL آشنا شده و خود را برای مشاغل حرفه‌ای در این زمینه آماده نمایید. پیشنهاد میکنیم کتاب راهنمای اس کیو ال (SQL QuickStart Guide: The Simplified Beginner’s Guide to Managing, Analyzing, and Manipulating Data With SQL) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Walter Shields
تعداد صفحات: 251
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 14.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR