دانلود AudioSelector 1.0.3 – سوئیچ آسان و سریع خروجی صدا در ویندوز

دانلود AudioSelector 1.0.3 - سوئیچ آسان و سریع خروجی صدا در ویندوز

 

دانلود AudioSelector

| سوئیچ آسان و سریع خروجی صدا در ویندوز |

 

AudioSelector 1.0.3 نام یک اپلیکیشن مخصوص برای سوئیچ آسان بین خروجی‌های صدا در ویندوز است. اگر که شما هم چندین بلندگو یا هندزفری مختلف را به سیستم متصل کرده و یا اینکه از تجهیزات صوتی پیشرفته برای تماشای فیلم در سیستم استفاده می‌کنید، احتمالا جابه‌جا شدن بین خروی‌های مختلف صدا برایتان امری زمان‌بر و دشوار است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تنها با یک کلیک، خروجی صدا در سیستم را تغییر دهد. این نرم افزار یک ابزار ساده و رایگان است که می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، خروجی صدا را بین دستگاه‌های مختلف سوئیچ کند تا بتوانید سریعا بلندگو یا هنزفری مورد نظر خود را فعال یا غیرفعال کنید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند بعد از نصب، آیکون جدید و مخصوص این ابزار را در System tray داشته باشد. با کلیک بر روی این آیکون، شما به راحتی می‌توانید کلیه سیستم‌های صوتی متصل به سیستم را ببینید. این نرم افزار علاوه بر این حالت، امکان سوئیچ در بین خروجی‌های مختلف از طریق کلیدهای شرتکات نیز وجود دارد. کاربر به سادگی می‌تواند با فشردن کلیدهای Ctrl + Alt + V، به سرعت لیست سیستم‌های صوتی را ببیند و خروجی مورد نظر را از میان آن‌ها انتخاب نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AudioSelector را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AudioSelector :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و ساده

– قابلیت سوئیچ بین خروجی‌ها از طریق کلیک و یا فشردن کلیدهای میانبر

– امکان شناسایی کلیه خروجی‌های صوتی متصل به سیستم با توانایی انتخاب از بین آن‌ها

– دارا بودن اینترفیس گرافیکی زیبا و جذاب

– سازگاری با انواع بلندگو، ساندبار، هندزفری و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AudioSelector.cover1  300x40 - دانلود AudioSelector 1.0.3 - سوئیچ آسان و سریع خروجی صدا در ویندوز AudioSelector.cover2  300x189 - دانلود AudioSelector 1.0.3 - سوئیچ آسان و سریع خروجی صدا در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR