دانلود PDF Stitcher 0.7.1 – چسباندن فایل‌های PDF به هم

دانلود PDF Stitcher 0.7.1 - چسباندن فایل‌های PDF به هم

 

دانلود PDF Stitcher

| چسباندن فایل‌های PDF به هم |

 

PDF Stitcher 0.7.1 نام یک ابزار جدید و رایگان است که با هدف چسباندن یا ادغام کردن چندین فایل PDF به همدیگر توسعه یافته و با دارا بودن کارکردی ساده و آسان، به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید به آسانی فایل‌های خود را با همدیگر ادغام کنید. فرمت PDF، از جمله فایل فرمت‌هایی است که کاربران با اطمینان از سازگاری بالای آن، اسناد دیجیتالی خود را با آن منتشر می‌کنند. به منظور ویرایش و پردازش فایل‌های PDF نیز امروزه ده‌ها ابزار مختلف در دسترس است که کاربران را در آماده‌سازی و انتشار فایل همراهی می‌کند.

زمانی که صحبت از ادغام اسناد به میان است، تصور می‌شود که مقصود صرفا چسباندن دو یا چند فایل به همدیگر است و ابزارهای متعددی هم برای این کار وجود دارد. این نرم افزار اما، به طور خاص برای نیازهایی دقیق‌تر طراحی شده است. از این برنامه می‌توان در زمینه‌ی آماده‌سازی و طراحی در حوزه‌ی خیاطی استفاده کرد. بدین صورت که کاربر می‌تواند یک قسمت مشخص از سندها را انتخاب و آن را به فایل و یا صفحه‌ی دیگر ارتباط دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Stitcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Stitcher :

– امکان ادغام صفحات فایل PDF در ترتیب‌های دلخواه با شمار مشخصی از ردیف و ستون‌ها

– امکان چرخاندن صفحات برای ادغام

– امکان تعریف فاصله‌ی مشخص در بین صفحات در خروجی

– امکان افزودن صفحه‌ی خالی در سند PDF به انتخاب کاربر

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDF Stitcher.cover1  298x300 - دانلود PDF Stitcher 0.7.1 - چسباندن فایل‌های PDF به هم PDF Stitcher.cover2  298x300 - دانلود PDF Stitcher 0.7.1 - چسباندن فایل‌های PDF به هم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 46.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR