دانلود Cisdem PDF Compressor 2.0.0 – نرم افزار فشرده‌سازی اسناد PDF

دانلود Cisdem PDF Compressor 2.0.0 - نرم افزار فشرده‌سازی اسناد PDF

 

دانلود Cisdem PDF Compressor

| نرم افزار فشرده‌سازی اسناد PDF |

 

Cisdem PDF Compressor 2.0.0 نام یک ابزار هوشمند و قوی به منظور کاهش دادن حجم فایل‌های PDF است. با این ابزار، کاربر می‌تواند حجم اسناد پی‌دی‌اف را تا 90 درصد کاهش دهد؛ این در حالی‌ست که کیفیت سند اصلی در طی تمام این فرآیند بدون تغییر خواهد بود! بسیاری از ابزارهای فشرده‌سازی اسناد PDF، خروجی‌هایی با حجم قابل قبول ارائه می‌کنند؛ البته کیفیت فایل خروجی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر که به دنبال ابزاری هستید که بتواند فایل‌های PDF را با حفظ کیفیت برای شما کاهش حجم دهد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید.

زمانی که صحبت از محدودیت فضای ذخیره‌سازی به میان است، احتمالا به فکر حذف فایل‌های حجمی می‌افتیم تا بدین ترتیب بخشی از حافظه را آزاد کنیم. البته در پاره‌ای از اوقات، فایل‌های PDF با تصاویر حجیم، عامل این مشکل هستند. به طور کلی اگر که به دنبال ابزاری برای کاهش حجم فایل‌های PDF هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید. این نرم افزار، هیچ محدودیتی از نظر حجم فایل ندارد و برخلاف سرویس‌های آنلاین، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌های حجیم را هم پردازش کرده و با حفظ کیفیت، از آن‌ها خروجی‌هایی با حجم بسیار کمتر بگیرید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HoneCtrl را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cisdem PDF Compressor :

– امکان آزادسازی فضای هارد درایو با کاهش حجم فایل‌های PDF

– نبود محدودیت در حجم فایل مبدأ

– فراهم‌سازی امکان انتقال سریع‌تر فایل‌های PDF

– امکان تعیین محدوده سایز و کیفیت فایل خروجی

– امکان کاهش حجم فایل‌های PDF تا 90 درصد با حفظ کیفیت

– سادگی در استفاده

– امکان پردازش گروهی فایل‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cisdem PDF Compressor.cover1  250x300 - دانلود Cisdem PDF Compressor 2.0.0 - نرم افزار فشرده‌سازی اسناد PDF Cisdem PDF Compressor.cover2  250x300 - دانلود Cisdem PDF Compressor 2.0.0 - نرم افزار فشرده‌سازی اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR