دانلود HoneCtrl 2.6 – بهینه‌سازی سرعت و کاهش لگ زدن بازی‌های آنلاین

دانلود HoneCtrl 2.6 - بهینه‌سازی سرعت و کاهش لگ زدن بازی‌های آنلاین

 

دانلود HoneCtrl

| بهینه‌سازی سرعت و کاهش لگ زدن بازی‌های آنلاین |

 

HoneCtrl 2.6 نام یک اسکریپت جدید و کاربردی برای ویندوز است که با استفاده از قابلیت‌های آن می‌توانید سرعت و کیفیت تجربه بازی‌های آنلاین را در سیستم ارتقا دهید. یکی از آزاردهنده‌ترین موضوعات در تجربه بازی‌های آنلاین و تحت شبکه، لگ زدن است. این مشکل، تا حد بسیار زیادی می‌تواند برای گیمرهای حرفه‌ای اذیت‌کننده باشد. در لگ زدن بازی‌های آنلاین، عوامل مختلفی دخیل هستند که برطرف کردن برخی از این مشکلات از توان کاربر خارج است. ولی به طور کلی، قسمتی از این مشکل به خود کاربر و تنظیمات اینترنت برمی‌گردد و با کمی دستکاری در آن، احتمالا می‌توانید شاهد یک تجربه‌ی بهتر و سریع‌تر باشید.

به طور کلی، ویندوز یک سیستم‌عامل بسیار مناسب برای گیمرها است. با وجود ساپورت کامل درصد بالایی از عناوین، باز هم این احتمال می‌رود که در اجرای یک بازی یا عنوان خاص با مشکل مواجه شویم. اسکریپت جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، با دستکاری برخی تنظیمات مخفی در ویندوز به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بازی‌ها را با کیفیت و سرعت بهتری اجرا کنید. این نرم افزار می‌تواند FPS و لگ را در بازی‌ها بهتر کند تا شما به عنوان یک گیمر، دیگر مشکلی از این بابت در سیستم نداشته باشید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و شما با چند انتخاب ساده می‌توانید این تنظیمات را در سیستم خود اعمال کرده و از تغییرات آن به خوبی لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HoneCtrl را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HoneCtrl :

– امکان بهینه‌سازی FPS و کاهش لگ در بازی‌ها

– امکان اپتیمایز کردن تنظیمات شبکه برای تجربه بهتر بازی‌های آنلاین

– مناسب برای گیمرهای پلتفرم PC و سازگاری با تمامی عناوین مختلف

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HoneCtrl.cover1  300x211 - دانلود HoneCtrl 2.6 - بهینه‌سازی سرعت و کاهش لگ زدن بازی‌های آنلاین HoneCtrl.cover2  300x240 - دانلود HoneCtrl 2.6 - بهینه‌سازی سرعت و کاهش لگ زدن بازی‌های آنلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 34 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR