دانلود Celerity 1.0 (February 2023) – نرم افزار ساخت بازی‌های سه‌بعدی

دانلود Celerity 1.0 (February 2023) - نرم افزار ساخت بازی‌های سه‌بعدی

 

دانلود Celerity

| نرم افزار ساخت بازی‌های سه‌بعدی |

 

Celerity 1.0 (February 2023) نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای کاربران ویندوز برای ساخت ویدیو گیم‌های سه‌بعدی است. این نرم افزار در واقع یک ابزار رایگان و متن‌باز و مجهز به موتور بصری‌سازی پیشرفته با سیستم نورپردازی قوی است که با استفاده از آن، علاقه‌مندان می‌توانند بازی‌های دلخواه خود را بسازند و با دیگران به‌اشتراک بگذارند. سِلِریتی، نام یک موتور بازی / بصری‌سازی برای ویندوز است که به زبان ++C نوشته شده و دارای دو بخش هاست اپلیکیشن و ویرایشگر صحنه است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با محتوا و پلاگین‌های در دسترس، بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های دلخواه خود را بسازید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

این روزها، طرفداران بازی‌های ویدیویی در پلتفرم‌های موبایل یا دسکتاپ روز به روز در حال افزایش هستند. اگر که شما هم دوست دارید در این زمینه فعالیت داشته و به جمع توسعه‌دهندگان بازی‌های کامپیوتری بپیوندید، این نرم افزار می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای شما باشد. این ابزار، در واقع یک موتور بازی‌سازی سه‌بعدی به صورت متن‌باز است که با آن می‌توانید محتواهای دلخواه خود را طراحی و منتشر کنید. این ابزار در واقع یک راهکار جایگزین برای فریمورک‌های بازی‌سازی است که با آن می‌توان ایده‌های مربوط به ساخت بازی‌های ویدیویی را در محیطی ساده و جذاب به مرحله‌ی تولید رساند و در نهایت خروجی را با دیگران به‌اشتراک گذاشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Celerity را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Celerity :

– امکان ساخت بازی‌های 3 بعدی برای کامپیوتر

– مناسب برای علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی

– دارا بودن سیستم نورپردازی، کار بر روی متریال‌ها، بصری‌سازی‌ها، واقعیت مجازی و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– جایگزین بسیار قوی برای فریمورک‌های بازی‌سازی مشابه

– ساخته شده به زبان قدرتمند ++C

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Celerity.cover1  300x256 - دانلود Celerity 1.0 (February 2023) - نرم افزار ساخت بازی‌های سه‌بعدی Celerity.cover2  300x201 - دانلود Celerity 1.0 (February 2023) - نرم افزار ساخت بازی‌های سه‌بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 82.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR