دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC

دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC

 

دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز پرواز هواپیما |

| نسخه TENOKE |

 

Ultimate Flight Simulator Pro بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط Inspector Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر که می‌خواهید در جریان یک بازی شبیه‌سازی شده، به عنوان خلبان هواپیما ایفای نقش کنید، در اینجا برای شما یک عنوان شبیه‌سازی بسیار عالی را آماده کرده‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است. این بازی، ده‌ها هواپیمای مختلف را برای شما با دقت و جزئیات بالا شبیه‌سازی کرده تا بتوانید با انتخاب و شخصی‌سازی آن، از تجربه خلبانی این هواپیما لذت ببرید. شما در بازی می‌توانید شخصیت و هواپیمای دلخواه خود را انتخاب و ماموریت‌ها را در شرایط آب و هوایی مختلف پشت سر بگذارید.

در جریان این بازی، شما با یکی از بهترین شبیه‌سازی‌های پرواز طرف هستید. شهرهای سه‌بعدی، ساختمان‌ها، مسیرهای هوایی و … از جمله چشم‌اندازهای اصلی بازی هستند. شما در بازی می‌توانید با هواپیمای انتخابی خود به هر نقطه از جهان پرواز کنید و از تجربه حضور در مناظر و فرودگاه‌های مسافربری مختلف در سراسر دنیا لذت ببرید. این بازی با دارا بودن حجم بسیار کم و گیم‌پلی منحصر به فرد، یکی از بهترین عناوین در دسترس برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی خلبانی و شبیه‌سازی پرواز است که توصیه می کنیم فرصت این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ultimate Flight Simulator Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Flight Simulator Pro1 300x169 - دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC Ultimate Flight Simulator Pro2 300x169 - دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC

 

Ultimate Flight Simulator Pro4 300x169 - دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC Ultimate Flight Simulator Pro3 300x169 - دانلود بازی Ultimate Flight Simulator Pro برای PC

 

تریلر بازی Ultimate Flight Simulator Pro :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: Intel i5-2550K, 3.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7950
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or GeForce GTX 1060 / Radeon R9 290X or Radeon RX 480
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 589 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR