دانلود Warpinator 0.2 – نرم افزار انتقال و جابه‌جایی اطلاعات بین ویندوز، لینوکس و اندروید

دانلود Warpinator 0.2 - نرم افزار انتقال و جابه‌جایی اطلاعات بین ویندوز، لینوکس و اندروید

 

دانلود Warpinator

| نرم افزار انتقال و جابه‌جایی اطلاعات بین ویندوز، لینوکس و اندروید |

 

Warpinator 0.2 نام یک ابزار جدید و کاربردی به صورت رایگان است که با آن بتوانید دیتای خود را در بین ویندوز، لینوکس و اندروید جابه‌جا کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به شکلی ساده و سریع، به انتقال و جابه‌جایی دیتای خود بپردازید. همانطور که می‌دانید، همواره بر سر اینکه بهترین راه برای کپی و جابه‌جایی اطلاعات بین پلتفرم‌ها و دیوایس‌های مختلف، بحث و گفتگو بسیار بوده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید دیتای خود در بین ویندوز، لینوکس و اندروید را به صورت بی‌سیم در شبکه‌ی محلی جابه‌جا کنید. نکته مهم در رابطه با این ابزار، این است که انتقال اطلاعات در بین این سه پلتفرم معمولا چالش‌هایی دارد که شاید به سادگی نتوانید اطلاعات خود را در بین آن‌ها جابه‌جا کنید. روش بدون سیم، به شما مزیتی می‌دهد که بتوانید بدون هیچ محدودیتی، اطلاعات خو درا در بین دیوایس‌های مختلف خود جابه‌جا کرده و هیچ محدودیتی را در این زمینه پیش رو نداشته باشید.

این برنامه مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند به سرعت از امکانات آن بهره ببرد. با این ابزار شما به سرعت می‌توانید ارتباط بین سیستم‌های دسکتاپ (ویندوز / لینوکس) و موبایل (اندروید) را با هم برقرار کرده و شروع به جابه‌جایی اطلاعات بین آن‌ها کنید. طرز کار با این برنامه نیز بسیار ساده و آسان بوده و کاربران می‌توانند در نهایت سهولت شروع به استفاده از امکانات این ابزار کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Warpinator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Warpinator :

– امکان جابه‌جایی و انتقال دیتا بین ویندوز، لینوکس و اندروید

– عدم نیاز به ارتباط کابلی بین دیوایس‌ها برای جابه‌جا کردن اطلاعات

– سرعت بسیار بالا در انتقال دیتا بین سیستم‌های دسکتاپ و موبایل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Warpinator.cover1  300x283 - دانلود Warpinator 0.2 - نرم افزار انتقال و جابه‌جایی اطلاعات بین ویندوز، لینوکس و اندروید Warpinator.cover2  300x227 - دانلود Warpinator 0.2 - نرم افزار انتقال و جابه‌جایی اطلاعات بین ویندوز، لینوکس و اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR