دانلود React-Explorer 3.0.0 – فایل منیجر جدید و قدرتمند برای ویندوز

دانلود React-Explorer 3.0.0 - فایل منیجر جدید و قدرتمند برای ویندوز

 

دانلود React-Explorer

| فایل منیجر جدید و قدرتمند برای ویندوز |

 

React-Explorer 3.0.0 نام یک فایل منیجر جدید، قدرتمند و پرامکانات برای ویندوز است که با دارا بودن قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی، می‌تواند یک گزینه‌ی جایگزین قوی برای فایل اکسپلورر ویندوز ابدش. این نرم افزار، به شما امکاناتی می‌دهد که در حالت پیش‌فرض، File Explorer ویندوز از داشتن آن محروم است. اگر که به دنبال یک جایگزین کاربردی برای فایل اکسپلورر هستید، احتمالا تاکنون گزینه‌های مختلفی را امتحان کرده و هنوز به نتیجه‌ی دلخواه نرسیده‌اید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک فایل منیجر قوی را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که با پشتیبانی‌ از تب‌ها، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید مسیرهای مختلف را در یک پنجره و بدون شلوغ شدن دسکتاپ باز کنید.

برای جایگزین کردن فایل اکسپلورر با یک ابزار دیگر، باید امکانات مختلفی را در نظر بگیرید. با توجه به شمار متعدد ابزارهای در دسترس، در این مطلب از سایت یاس دانلود یکی از گزینه‌های کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. این نرم افزار یک فایل منیجر بسیار قوی است که با آن می‌توانید فایل‌های خود را با سهولت و سادگی بیشتری مدیریت کنید. این نرم افزار، با TypeScript, React, Blueprint نوشته و با Electron به صورت مولتی پلتفرم در دسترس قرار گرفته است. محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا بوده و شما در اولین نگاه می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. به مانند دیگر ابزارهای مدیریت فایل، این نرم افزار هم می‌تواند امکان دسترسی به فایل و فولدرها را در کنار قابلیت‌هایی همچون کپی و جابه‌جایی فایل‌ها، تغییر نام، حذف و … را در دسترس قرار دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار React-Explorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار React-Explorer :

– دارا بودن نمای Split-view

– امکان باز کردن فولدرها در تب‌هایی مجزا از هم

– پشتیبانی از شرتکات‌های کیبورد

– دارا بودن حالت Dark mode

– امکان دسترسی سریع به خط فرمان در فولدرها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

React Explorer.cover1  300x226 - دانلود React-Explorer 3.0.0 - فایل منیجر جدید و قدرتمند برای ویندوز React Explorer.cover2  300x226 - دانلود React-Explorer 3.0.0 - فایل منیجر جدید و قدرتمند برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR