دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید

دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید

 

دانلود نرم افزار ترجمه خواندنی قرآن برای اندروید

| اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید |

 

ترجمه خواندنی قرآن نسخهٔ ۶.۴.۶_b نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی در دسته‌ی نرم افزارهای مذهبی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، امکان دریافت مستقیم آن را برای شما بازدیدکنندگان عزیز فراهم کرده‌ایم. اگر که شما نیز علاقه‌مند به همراه داشتن یک نسخه‌ی جامع و کامل از کتاب قرآن در گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود هستید، ما در این مطلب برایتان یک اپ کاربردی و مفید را در همین راستا آماده کرده‌ایم. ترجمه خواندنی قرآن، اپلیکیشن جدیدی است که به تازگی توسط موسسه قرآنی بهار دل برای سیستم‌عامل اندروید توسعه یافته و یک نسخه‌ی کم‌حجم و بسیار پرمحوا از قرآن همراه برای شما خواهد بود.

همانطور که می‌دانیم، قرآن کتابی است که بسیاری از قوانین فردی و احتماعی، مسائل مربوط به مبدأ و معاد، قصص، عبرت‌ها، پندها و … را در خود دارد. این کتاب که به تدریج بر پیامبر اکرم (ص) نازل شد، با گذشت ایام دستخوش تغییر و تحول نمی‌گردد. تدبر در قرآن، علاوه بر فوائد علمی، نتایج شخصی هم دارد. اگر که به مطالعه‌ی ترجمه‌ی قرآن علاقه‌مند بوده و به دنبال یک ترجمه‌ی ساده، روان و قابل فهم از آیات این کتاب آسمانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن جدید را از دست ندهید. ترجمه خواندنی قرآن در واقع یک اپلیکیشن قرآنی با تمرکز بر ترجمه‌ی روان و قابل فهم قرآن کریم برای اندروید است که توصیه می‌کنیم همواره نسخه‌ای از آن را به همراه داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار ترجمه خواندنی قرآن برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ترجمه خواندنی قرآن :

– دارا بودن متن آیه و ترجمه کلیه آیات قرآن کریم به همراه صوت فارسی و عربی

– قابلیت پخش صوتی آیات قرآن با صوت عربی و فارسی

– دارا بودن ترجمه‌ی تفسیری و روان برای نوجوانان و جوانان

– امکانات صوتی جامع و مناسب برای ناببینایان برای مطالعه‌ی آیات قرآن

– امکان ساخت عکس‌نوشته با آیات و ترجمه‌ی قرآن

– امکان دانلود صوت عربی و فارسی سوره‌های قرآن

– امکان نشان کردن آیات قرآن

– دارا بودن فهرست جامع و دقیق از سوره‌های قرآن

– امکان تنظیمات نوع و اندازه‌ی قلم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ir.trk .qur1  84x150 - دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید ir.trk .qur2  84x150 - دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید ir.trk .qur3  84x150 - دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید ir.trk .qur4  84x150 - دانلود ترجمه خواندنی قرآن؛ اپلیکیشن همراه قرآن به همراه ترجمه‌ی روان و قابل فهم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR