دانلود Zeta Resource Editor 2.3.35.0 – ویرایش و ترجمه عبارات متنی در پروژه‌های NET.

دانلود Zeta Resource Editor 2.3.35.0 - ویرایش و ترجمه عبارات متنی در پروژه‌های NET.

 

دانلود Zeta Resource Editor

| ویرایش و ترجمه عبارات متنی در پروژه‌های NET. |

 

Zeta Resource Editor 2.3.35.0 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که می‌توان از آن برای ترجمه و ویرایش برنامه‌های چند زبانه‌ی دات‌نت استفاده کرد. این برنامه در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، امکانات متعددی را در خود جای داده تا کاربر بتواند در مدت زمان کوتاه‌تری، کار ترجمه پروژه‌های خود را کامل کند. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا بتواند ریسورس‌ استرینگ‌های NET. را در پروژه ویرایش و ترجمه کرد. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در زمینه‌ی کار با پروژه‌های چند زابنه برای ترجمه‌ی هرچه بهتر رشته‌ها در آن است.

یکی از قابلیت‌های مهم این نرم افزار، توانایی کار موازی بر روی دو پروژه به طور همزمان است. این برنامه در واقع به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به صورت ساید بای ساید تغییرات خود را با نسخه اصلی پروژه مقایسه کنید و کار ویرایش یا ترجمه را با سرعت و کیفیت بهتری پیش ببرید. این برنامه، یک راهکار بسیار ساده و قوی برای کار با استرینگ‌های موجود در پروژه‌های دات‌نت است که با تکیه بر آن، کاربر می‌تواند پروژه‌ی چند زبانه‌ی خود را با سرعت و کیفیت مطلوب ترجمه و یا ویرایش کند. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و کاربرپسند بوده و کاربر می‌تواند به سرعت با آن ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن به خوبی بهره ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Zeta Resource Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Zeta Resource Editor :

– دارا بودن یوزر اینترفیس زیبا و کاربرپسند

– امکان ویرایش کردن ریسورس استرینگ‌های مربوط به پروژه‌های NET.

– امکان مدیریت ریسورس‌های بسیار بزرگ

– قابلیت ویرایش همزمان ریسورس‌ها به صورت ساید بای ساید

– امکان مدیریت و نمایش روند ترجمه‌ی پروژه‌ها

– امکان ایمپورت ساده و آسان سولوشن فایل (sln.) و پراجکت فایل (csproj.)

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zeta Resource Editor.cover1  300x232 - دانلود Zeta Resource Editor 2.3.35.0 - ویرایش و ترجمه عبارات متنی در پروژه‌های NET. Zeta Resource Editor.cover2  300x219 - دانلود Zeta Resource Editor 2.3.35.0 - ویرایش و ترجمه عبارات متنی در پروژه‌های NET.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR