دانلود InvokeAI 2.2.5 – ساخت خودکار عکس با هوش مصنوعی

دانلود InvokeAI 2.2.5 - ساخت خودکار عکس با هوش مصنوعی

 

دانلود InvokeAI

| ساخت خودکار عکس با هوش مصنوعی |

 

InvokeAI 2.2.5 نام یک بسته نرم افزاری بسیار قوی و کاربردی در زمینه‌ی تولید عکس‌های خودکار با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی است. این برنامه، به کاربر امکانی می‌دهد که بتواند با مدل‌های Stable Diffusion، بر اساس درخواست کاربر عکس‌هایی با کیفیت و وضوح بسیار عالی تولید کند. اگر که اخیرا در فضای اینترنت فعال بوده باشید، احتمالا شاهد سیل مداوم آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی بوده‌اید. خوب یا بد، این نشان دهنده‌ی عصر جدیدی در زمینه‌ی خلاقیت‌های بصری است؛ جایی که کامپیوتر می‌تواند آثاری همچون شعر، موسیقی، نقاشی و … را بر اساس چند دستور به تولید برساند، البته آن هم بدون دخالت انسان!

اگر که شما هم به این آثار هنری علاقه‌مند بوده و دوست دارید که خودتان هم شاهد تولید چنین آثار زیبا و جذابی باشید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار جدید و کاربردی را از دست ندهید. این نرم افزار یک موتور خلاق برای چندین مدل هوش مصنوعی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از این تکنولوژی برای خلق آثاری جذاب و منحصر به فرد استفاده کنید. کاربر بعد از راه‌اندازی اولیه، می‌تواند این ابزار را مطابق با نیاز خود پیکربندی کند و خروجی را بر اساس این پارامترها تست کند. پیش از استفاده، ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از این نرم افزار و امکانات آن، نیاز به سخت افزار متوسط رو به بالا خواهید داشت. تولید آثار هنری مختلف بسته به قدرت گرافیکی رایانه‌ی شما زمان‌بر خواهد بود. گذشته از این‌ها، شما می‌توانید با استفاده از متن (شرح دادن) و یا عکس‌هایی از قبل آماده شده، تصاویر هنری دلخواه خود را با مدل‌های موجود بسازید و از تجربه‌ی خلق این عکس‌ها با تکنولوژی هوش مصنوعی لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار InvokeAI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار InvokeAI :

– راه‌اندازی بر اساس Web Server & React

– امکان استفاده از امکانات برنامه در محیط وب (دسکتاپ / موبایل)

– امکان تولید گرافیک دیجیتالی با هوش مصنوعی پیشرفته با مدل‌های مختلف

– پشتیبانی از مدل‌های ckpt, diffusers models

– پشتیبانی از SD 2.0, 2.1

– پشتیبانی از Noise Control & Tresholding

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InvokeAI.cover1  300x154 - دانلود InvokeAI 2.2.5 - ساخت خودکار عکس با هوش مصنوعی InvokeAI.cover2  300x220 - دانلود InvokeAI 2.2.5 - ساخت خودکار عکس با هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR