دانلود ModernWPF 0.9.6 – ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب

دانلود ModernWPF 0.9.6 - ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب

 

دانلود ModernWPF

| ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب |

 

ModernWPF 0.9.6 نام یک فریمورک جدید، کاربردی و رایگان به منظور طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب است. این برنامه، به توسعه‌دهندگان امکانی می‌دهد که بتوانند اپ‌های ویندوزی خود را با یک محیط گرافیکی بسیار زیباتر به نسبت دیگر اپ‌ها طراحی و آن‌ها را به شکلی منحصر به فرد برای استفاده‌ی کاربر آماده کنند. به مانند نقاشان و یا نویسندگان، بسیاری از توسعه‌دهندگا هم تمایل دارند که هنر خود را از طریق محیط گرافیکی خاص و منحصر به فرد اپلیکیشن‌های خود به نمایش درآورند. اگر که شما نیز به دنبال یک راهکار ساده برای طراحی اپ‌هایی با محیط گرافیکی زیباتر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این فریمورک کاربردی را از دست ندهید.

امروزه طراحی مینیمال در بسیاری از اپ‌های ویندوز و موبایل کاربرد پیدا کرده است. برخی سعی می‌کنند که گام را فراتر گذاشته و از زبان طراحی اپ‌ها و پنجره‌‌های ویندوزی برای طراحی‌های خود استفاده کنند. وقتی که صحبت از برنامه‌نویسی برای سیستم‌عامل ویندوز 11 می‌رسد، متخصصان می‌توانند از فریمورک Windows Presentation Foundation و کتابخانه‌هایی مثل ModernWPF برای ایجاد رابط‌هایی مشابه با محیط‌های گرافیکی پنجره‌های اصلی ویندوز طراحی کنند. این برنامه که به شکل رایگان و متن‌باز در دسترس قرار گرفته به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از انواع کنترل‌های ویندوز استفاده کرده و اپلیکیشن‌ خود را به مانند یک برنامه‌ی بومی ویندوز 11 به تولید برسانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iSumsoft DupFile Refixer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ModernWPF :

– دارا بودن استایل‌هایی مدرن و امکاناتی جدید و پیشرفته برای کنترل‌های WPF

– امکان طراحی با تم روشن و تاریک با امکان کاستومایز از سمت کاربر

– دارا بودن کنترل‌های اضافه برای ساخت اپلیکیشن‌های مدرن برای ویندوز

– پشتیبانی از ‏‏‎ ‎ .NET Framework 4.5+, .NET Core 3+, .NET 5

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ModernWPF.cover1  300x169 - دانلود ModernWPF 0.9.6 - ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب ModernWPF.cover2  300x225 - دانلود ModernWPF 0.9.6 - ساخت اپلیکیشن‌های WPF با محیط گرافیکی زیبا و جذاب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR