دانلود iSunshare Android Password Genius 3.1.3.1 – رفع مشکل قفل اندروید

دانلود iSunshare Android Password Genius 3.1.3.1 - رفع مشکل قفل اندروید

 

دانلود iSunshare Android Password Genius

| رفع مشکل قفل اندروید |

 

iSunshare Android Password Genius 3.1.3.1 نام یک ابزار پیشرفته و قوی به منظور باز کردن قفل گوشی‌های اندروید است که می‌توان آن را برای هر مدل از دستگاه‌های موجود در بازار مورد استفاده قرار داد. این برنامه در واقع یک ابزار پس‌کد آنلاکر است که می‌تواند رمزهای فراموش شده در گوشی‌های اندروید و همینطور FRP دستگاه‌های سامسونگ را پاک کند. فرقی نمی‌کند که رمز قرار گرفته بر روی دستگاه اندروید شما از چه نوعی باشد؛ زیرا که این برنامه قادر است پترن، پین، پس‌کد و اثر انگشت را هم حذف کرده و امکان دسترسی مجدد به دستگاه را برای شما فراهم کند. اگر که بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به رمز امنیتی دستگاه اندروید برای شما فراهم نیست، این برنامه می‌تواند مشکل شما را در این مورد رفع کند.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، قابلیتی را در دسترس شما قرار می‌دهد که بتوانید با تکیه بر آن، هرگونه مشکلات مربوط به فراموشی رمز دستگاه را برطرف کرده و امکان دسترسی مجدد به اطلاعات را فراهم کنید. این برنامه می‌تواند FRP دستگاه‌های سامسونگ را به سادگی و بدون نیاز به پسورد پاک کند تا مشکلات مربوطه برای شما خاتمه یابد. دارا بودن کارکرد ساده و آسان و عدم نیاز به مهارت و دانش تخصصی در حوزه‌ی تعمیرات نرم افزار موبایل از دیگر خصوصیات این نرم افزار است که حتی کاربران مبتدی هم بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iSunshare Android Password Genius را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iSunshare Android Password Genius :

– حذف قفل گوشی‌های اندروید

– سازگاری با انواع PIN, Pattern, FingerPrint و …

– امکان فلش کردن گوشی‌های سامسونگ با چند کلیک ساده

– امکان حذف FRP دستگاه‌های سامسونگ بدون پسورد

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iSunshare Android Password Genius.cover1  300x217 - دانلود iSunshare Android Password Genius 3.1.3.1 - رفع مشکل قفل اندروید iSunshare Android Password Genius.cover2  300x217 - دانلود iSunshare Android Password Genius 3.1.3.1 - رفع مشکل قفل اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR