دانلود کتاب آموزش پی اچ پی و مای اس کیو ال – PHP & MySQL: Novice to Ninja, 7th Edition – PDF

دانلود کتاب آموزش پی اچ پی و مای اس کیو ال - PHP & MySQL: Novice to Ninja, 7th Edition - PDF

 

دانلود کتاب آموزش پی اچ پی و مای اس کیو ال

| PHP & MySQL: Novice to Ninja, 7th Edition – PDF |

 

کتاب آموزش پی اچ پی و مای اس کیو ال (PHP & MySQL: Novice to Ninja, 7th Edition – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری برنامه‌نویسی وب است. همانطور که می‌دانید، این روزها تکنولوژی‌های مورد استفاده‌ی طراحی وب، در مقایسه با سال‌های گذشته تحول چشم‌گیری داشته است. صفحات وب، با بهره‌گیری از زبان‌های برنامه‌نویسی و فریمورک‌های جدیدتر، به شکلی انعطاف‌پذیرتر قابل مدیریت و انتشار هستند. در دنیای امروز وب، زبان برنامه‌نویسی PHP و پایگاه داده‌ی MySQL چارچوب بسیاری از وب‌سایت و سرویس‌ها را تشکیل می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود هم یک کتاب آموزشی در همین زمینه را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که سعی می‌کند PHP/MySQL را به زبانی ساده به شما آموزش دهد.

این کتاب، یکی از مراجع بسیار محبوب و پرطرفدار برای یادگیری برنامه‌نویسی صفحات وب و راه‌اندازی وب‌سایت است که به شما کلیه ابزارها و اصول طراحی وب‌سایت را می‌آموزد. با این کتاب، شما می‌توانید با یادگیری PHP/MySQL، وب‌سایت دلوخواه خود را راه‌اندازی کرده و مهارت خود در این زمینه را تقویت کنید. از مهم‌ترین سرفصل‌های این کتاب می‌توان به آشنایی کامل با سینتکس زبان PHP، آشنایی با کوئری‌های SQL، ساخت سیستم مدیریت محتوا (CMS) به صورت اختصاصی اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش پی اچ پی و مای اس کیو ال (PHP & MySQL: Novice to Ninja, 7th Edition) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Tom Butler
تعداد صفحات: 684
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 7.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR