دانلود jMonkeyEngine 3.5.2 – نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا

دانلود jMonkeyEngine 3.5.2 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا

 

دانلود jMonkeyEngine

| نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا |

 

jMonkeyEngine 3.5.2 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه طراحی بازی‌های 3 بعدی با زبان جاوا است که با پشتیبانی از تکنولوژی‌های A/VR به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید بازی‌هایی نوآورانه را طراحی کنید. با توجه به گسترش سریع بازی‌]ای موبایلی و تقاضای زیاد در رابطه با محتواهای جدیدتر، استفاده از موتورهای بازی‌سازی می‌تواند راهکاری منطقی برای ساخت عناوین جدید باشد. موتورهای بازی‌سازی، این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان به شکلی ساده‌تر به فرآیند توسعه‌ی بازی‌ها پرداخت و ایده‌های خلاقانه را به مرحله‌ی اجرا درآورد.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای هستید و دوست دارید که در این زمینه خلاقیت خود را به کار گرفته و ایده‌های خود را عملی کنید، ما در این مطلب برایتان نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. این نرم افزار دارای یک فرآیند نصب و راه‌اندازی بسیار ساده و سریع است و بعد از نصب، کاربر با یک محیط گرافیکی ساده و زیبا رو به رو می‌شود. این ابزار، مجهز به یک IDE پیشرفته است که می‌توانید در آن به توسعه‌ی ایده‌های خود بپردازید. کاربر می‌تواند در محیط این نرم افزار، کدهای خود را بنویسد و به طور زنده، نتیجه‌ی آن را مشاهده کند. این برنامه بیشتر مناسب برای طراحی بازی‌های ساده‌تر است و کاربر می‌تواند به عنوان اولین تجربه‌ی خود در صنعت بازی‌سازی، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا به توسعه‌ی ایده‌های خود بپردازد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار jMonkeyEngine را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار jMonkeyEngine :

– فراهم‌سازی امکان توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، موبایل و …

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان توسعه‌ی بازی‌های ساده تا پیشرفته در یک IDE با امکانات بسیار قوی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

jMonkeyEngine.cover2  300x126 - دانلود jMonkeyEngine 3.5.2 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا jMonkeyEngine.cover1  300x188 - دانلود jMonkeyEngine 3.5.2 - نرم افزار ساخت بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 436 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR