دانلود Dns Angel 1.7 – نظارت بر امنیت کودکان در فضای وب

دانلود Dns Angel 1.7 - نظارت بر امنیت کودکان در فضای وب

 

دانلود Dns Angel

| نظارت بر امنیت کودکان در فضای وب |

 

Dns Angel 1.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قوی در زمینه‌ی حفاظت از امنیت کودکان در هنگام گشت و گذار در فضای وب است. با این نرم افزار، شما می‌توانید فعالیت فرزندان خود در فضای اینترنت را کنترل و جلوی دسترسی به صفحات غیرمجاز را بگیرید. همانطور که می‌دانید، امروزه با توجه به دسترسی ساده‌تر به شبکه اینترنت، این خطر وجود دارد که فرزندان ما با چند جستجوی ساده، به محتواهایی غیرمجاز (صفحات تقلی، محتوای غیراخلاقی و …) دسترسی پیدا کنند. یک راهکار ساده به منظور کنترل فعالیت فرزندان در اینترنت، این است که با ابزارهایی مخصوص، بر روی آدرس‌های مراجعه شده نظارت داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با تنظیماتی ساده و سریع، جلوی دسترسی به محتوای مورد نظر را بگیرید.

این نرم افزار، یک راهکار ساده و سریع است که به کمک آن می‌توانید به صورت خودکار بر فعالیت فرزندان خود در فضای اینترنت نظارت داشته و جلوی دسترسی به محتواهای غیراخلاقی را بگیرید. این برنامه، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سادگی بر هرگونه فعالیت آنلاین در فضای اینترنت نظارت داشته و از دسترسی غیرمجاز کودکان به محتواهای خاص جلوگیری کنید. اگر که شما نیز همواره از بابت فعالیت‌های آنلاین فرزندا‌ن‌تان در اینترنت نگران هستید، این ابزار می‌تواند شما را در مدیریت هرچه بهتر فعالیت‌های آنلاین فرزندان یاری کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Dns Angel را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Dns Angel :

– امکان مدیریت کردن فعالیت کودکان در فضای اینترنت

– جلوگیری از دسترسی به محتوای خطرآفرین، غیراخلاقی و … در مرورگرهای اینترنتی

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dns Angel.cover1  300x169 - دانلود Dns Angel 1.7 - نظارت بر امنیت کودکان در فضای وب Dns Angel.cover2  300x169 - دانلود Dns Angel 1.7 - نظارت بر امنیت کودکان در فضای وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR