دانلود PhonerLite 3.14 – نرم افزار تماس اینترنتی (VoIP)

دانلود PhonerLite 3.14 - نرم افزار تماس اینترنتی (VoIP)

 

دانلود PhonerLite

| نرم افزار تماس اینترنتی (VoIP) |

 

PhonerLite 3.14 نام یک ابزار جدید، رایگان و با قابلیت استفاده‌ی ساده است که به کاربر اجازه‌ی برقراری تماس رایگان از طریق اینترنت (VoIP) را می‌دهد. این اپلیکیشن، به طور خاص برای تبدیل کردن کامپیوتر به تلفن اینترنتی توسعه یافته تا کاربر بتواند تماس‌های خود را از طریق VOIP (Voice over IP) با مخاطب برقرار کند. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که کاربر به سادگی می‌تواند تنظیمات اولیه را انجام داده و شروع به استفاده از امکانات آن کند. این اپلیکیشن، در واقع می‌تواند محیطی را به مانند یک تلفن در سیستم شبیه‌سازی کند تا بتوانید به امکاناتی همچون شماره‌گیر، صفحه اطلاعات تماس، تنظیم شدت صدا، دفترچه تلفن، آمار تماس‌ها و … دسترسی داشته باشید.

از پروتکل VoIP، در بسیاری از شرکت‌ها برای برقراری تماس‌های درون سازمانی استفاده می‌شود. این پروتکل به دلیل دارا بودن امنیت بسیار بالا و هزینه‌ی پایین، کاربرد بسیار گسترده‌ای در سرتاسر دنیا دارد. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید از طریق کامپیوتر و اینترنت با دیگران تماس صوتی برقرار کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید دفترچه تلفن خود را ایجاد و شماره‌های پرکاربرد خود را در آن وارد کنید تا از این پس، برقراری تماس با سرعت و سادگی بیشتری با مخاطبان برای شما فراهم باشد. از دیگر امکانات کاربردی این برنامه می‌توان به توانایی مدیریت تماس‌ها، مشاهده‌ی نام و مشخصات تماس‌گیرنده، ضبط کردن مکالمات و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PhonerLite را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PhonerLite :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و ساده

– امکان دسترسی به مشخصات تماس‌گیرنده در حین دریافت تماس

– امکان برقراری تماس با شماره داخلی و یا تماس از طریق دفترچه تلفن

– امکان ضبط مکالمات صوتی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PhonerLite.cover1  300x276 - دانلود PhonerLite 3.14 - نرم افزار تماس اینترنتی (VoIP) PhonerLite.cover2  288x300 - دانلود PhonerLite 3.14 - نرم افزار تماس اینترنتی (VoIP)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR