دانلود PC Boost Pro 1.0 – نرم افزار پاک‌سازی و بهینه‌سازی کارکرد سیستم

دانلود PC Boost Pro 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهینه‌سازی کارکرد سیستم

 

دانلود PC Boost Pro

| نرم افزار پاک‌سازی و بهینه‌سازی کارکرد سیستم |

 

PC Boost Pro 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید رایانه‌ی شخصی خود را پاک‌سازی کرده و با چند کلیک ساده، کارکرد آن را بهبود بخشید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید اپلیکیشن‌های اضافه و یا بلااستفاده در سیستم را شناسایی و با کلیک‌هایی ساده اقدام به حذف آن‌ها کنید. علاوه بر این، ابزار پیدا کردن فایل‌های تکراری و کاملا یکسان نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید فایل‌های اضافی موجود در سیستم خود را پیدا و حذف کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید تا حد قابل توجهی از فضای ذخیره‌سازی سیستم را آزاد کرده و از آن برای ذخیره‌ی اطلاعات خود استفاده کنید.

احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده که بعد از مدتی کار کردن با سیستم، متوجه کاهش سرعت اجرای دستورات در آن باشید. در چنین مواقعی، شاید تصور کنید که رایانه‌ی شخصی شما قدیمی شده و احتمالا وقت ارتقای آن رسیده است. اما با استفاده از یک ابزار مخصوص، می‌توانید این مشکل را با دقت بیشتری بررسی کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید سیستم خود را به شکل جامع اسکن و ایرادات موجود در آن را تشخیص دهید. این برنامه می‌تواند انواع فایل و برنامه‌های بلااستفاده را شناسایی و با یک کلیک اقدام به حذف آنها کنید. این برنامه به طور کلی شامل ابزارک‌هایی است که می‌توانید با کمک آن‌ها، بسیاری از عملکردها در سیستم را بهینه‌سازی کرده و پایداری سیستم را بالا ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PC Boost Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PC Boost Pro :

– امکان پاک‌سازی سیستم

– قابلیت حفاظت از حریم خصوصی کاربر

– امکان بالا بردن سرعت و پرفرمنس سیستم

– قابلیت پیدا کردن فایل‌های تکراری در هارد درایو

– امکان بهینه‌سازی حافظه‌ی رم و بستن برنامه‌ها

– امکان آپتیمایز کردن کارکرد سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PC Boost Pro.cover1  300x198 - دانلود PC Boost Pro 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهینه‌سازی کارکرد سیستم PC Boost Pro.cover2  300x198 - دانلود PC Boost Pro 1.0 - نرم افزار پاک‌سازی و بهینه‌سازی کارکرد سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR