دانلود TweakNow Folder Size Analyzer 1.0 – مشاهده فایل و فولدرهای حجیم در ویندوز

دانلود TweakNow Folder Size Analyzer 1.0 - مشاهده فایل و فولدرهای حجیم در ویندوز

 

دانلود TweakNow Folder Size Analyzer

| مشاهده فایل و فولدرهای حجیم در ویندوز |

 

TweakNow Folder Size Analyzer 1.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و ساده به منظور نمایش وضعیت استفاده از دیسک سخت در ویندوز است. با این برنامه، شما می‌توانید مقدار دقیق فضای اشغال شده توسط هریک از فایل و فولدرها را در سیستم ببینید و آن‌ها را مدیریت کنید. این برنامه می‌تواند در زمان اجرا، یک لیست دقیق از فایل‌ها و فولدرهای حجیم در سیستم را به شما نمایش دهد تا بتوانید یک دید واضح‌تر به وضعیت استفاده از فضای حافظه‌ی ذخیره‌سازی سیستم داشته باشید. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید درایوها و یا فولدرهای انتخابی خود را آنالیز و جزئیات هریک را به شکل واضحی مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید، تمامی فایل‌ها و فولدرهایی که در طول روز با آن‌ها در سیستم سر و کار داریم، در فضای هارد ذخیره می‌شوند. کمبود حافظه‌، مشکلی که است که احتمالا شما هم بارها و بارها با آن مواجه شده و به دنبال راهی برای حل آن هستید. البته که همیشه یک راه پرهزینه این است که فضای هارد درایو خود را ارتقا دهید. اما اگر که می‌خواهید با یک مرتب‌سازی به موقع، اطلاعات اضافی خود را از سیستم حذف کنید، بد نیست که نگاهی به این نرم افزار بیندازید. به کمک این برنامه شما می‌توانید مسیرهای انتخابی خود در سیستم را اسکن کنید تا در ادامه، فایل‌هایی که بیشترین سهم از فضای هارد به خود اختصاص داده‌اند را پیدا و در صورت تمایل آن‌ها را حذف و فضای بیشتری در هارد درایو برای اطلاعات خود دست و پا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TweakNow Folder Size Analyzer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TweakNow Folder Size Analyzer :

– امکان مشاهده فایل‌های پرحجم در سیستم

– قابلیت اسکن کامل هارد درایو و یا آنالیز مسیرهای انتخابی

– مناسب برای تشخیص دقیق حجم فایل‌های موجود در فولدرها

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Folder Size Analyzer.cover1  300x165 - دانلود TweakNow Folder Size Analyzer 1.0 - مشاهده فایل و فولدرهای حجیم در ویندوز Folder Size Analyzer.cover2  300x165 - دانلود TweakNow Folder Size Analyzer 1.0 - مشاهده فایل و فولدرهای حجیم در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR