دانلود NoCab Desktop 1.2.3 – انتقال اطلاعات از کامپیوتر و لپ‌تاپ به اندروید

دانلود NoCab Desktop 1.2.3 - انتقال اطلاعات از کامپیوتر و لپ‌تاپ به اندروید

 

دانلود NoCab Desktop

| انتقال اطلاعات از کامپیوتر و لپ‌تاپ به اندروید |

 

NoCab Desktop 1.2.3 نام یک ابزار ساده و کاربردی برای انتقال سریع فایل‌ها از کامپیوتر به اسمارت فون و تبلت‌های هوشمند است. به منظور انتقال دیتا بین رایانه و موبایل، چندین راهکار مختلف وجود دارد. یکی از راه‌های نسبتا قدیمی‌تر، این است که دستگاه‌ خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کنید و از این طریق دیتا را بین آن‌ها رد و بدل کند. اگرچه که امروزه تقریبا استفاده از این روش منسوخ شده و استفاده از روش بی‌سیم، جایگزین آن شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود از کامپیوتر را با آن به گوشی موبایل یا تبلت منتقل کنید.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و سریع است؛ تنها کافی‌ست که فایل در اختیار قرار گرفته را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید تا این برنامه بدون نیاز به نصب بتواند برای شما آماده‌ی انجام وظیفه باشد. با نصب کلاینت ویندوزی و اندرویدی این برنامه بر روی رایانه و گوشی همراه خود، می‌توانید پایانه‌ی مبدأ و مقصد را تنظیم و در ادامه بدون نیاز به ارتباط کابلی، اطلاعات خود را از کامپیوتر به گوشی موبایل یا تبلت انتقال دهید. این برنامه، بدون هیچ واسطه‌ای قادر است اطلاعات را در شبکه محلی بدون نیاز به اینترنت در بین رایانه و گوشی جابه‌جا کند و در قیاس با دیگر ابزارهای مشابه، سرعت بسیار مطلوبی هم دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NoCab Desktop را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NoCab Desktop :

– قابلیت انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی یا تبلت‌های اندروید

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

– عدم نیاز به نصب و امکان اجرا به صورت پرتابل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NoCab Desktop.cover1  300x169 - دانلود NoCab Desktop 1.2.3 - انتقال اطلاعات از کامپیوتر و لپ‌تاپ به اندروید NoCab Desktop.cover2  300x169 - دانلود NoCab Desktop 1.2.3 - انتقال اطلاعات از کامپیوتر و لپ‌تاپ به اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/APK
  • حجم : 13.4/34.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR