دانلود کتاب بازی سازی با پایتون – Coding Games in Python – PDF

دانلود کتاب بازی سازی با پایتون - Coding Games in Python - PDF

 

دانلود کتاب بازی سازی با پایتون

| Coding Games in Python – PDF |

 

کتاب بازی سازی با پایتون (Coding Games in Python – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت یادگیری بازی‌سازی با زبان برنامه‌نویسی پایتون است. با استفاده از این کتاب الکترونیکی جدید، شما می‌توانید بازی‌های کاپیوتری دلخواه خود را بسازید و بازی کنید. از کوئیز‌های ساده گرفته تا بازی‌های پیچیده‌تر، همه و همه را می‌توانید با آموزه‌های این کتاب بسازید. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی پایتون هستید و می‌خواهید مهارت خود را تا سطوح بالاتر ارتقا دهید، در این مطلب برای شما یک کتاب آموزشی جدید را آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق ساخت بازی کامپیوتری به این مهارت برسید.

فرقی ندارد که شما یک برنامه‌نویس باتجربه باشید یا تازه‌کار؛ زیرا به هر حال محتوای این کتاب آموزشی می‌تواند یک مسیر تازه و مفید برای یادگیری مهارت کدنویسی پایتون برای شما باشد. هر فصل از این کتاب، یک پروژه‌ی کامل بازی‌سازی کامپیوتر با زبان برنامه‌نویسی پایتون را آموزش می‌دهد که به صورت قدم به قدم در آن می‌توانید مهارت خود را در این زمینه بالا ببرید. بعد از ساخت بازی، شما می‌توانید به سلیقه‌ی خود هرکدام از قسمت‌ها را شخصی‌سازی کرده و با کمی دستکاری، بازی اختصاصی خود را بسازید. پیشنهاد میکنیم کتاب بازی سازی با پایتون (Coding Games in Python ) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: DK
تعداد صفحات: 226
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 17.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR