دانلود کتاب آموزش اس کیو لایت – The Definitive Guide to SQLite, 2nd Edition – PDF

دانلود کتاب آموزش اس کیو لایت - The Definitive Guide to SQLite, 2nd Edition - PDF

 

دانلود کتاب آموزش اس کیو لایت

| The Definitive Guide to SQLite, 2nd Edition – PDF |

 

کتاب آموزش اس کیو لایت (The Definitive Guide to SQLite, 2nd Edition – PDF) نام یک کتاب الکترونیکی (PDF) جدید، پرمحتوا و ارزشمند جهت آشنایی بهتر و دقیق‌تر با سیستم پایگاه داده اس کیو لایت (SQLite) است. این کتاب آموزشی جدید، سعی می‌کند که با سرفصل‌هایی منظم و قابل فهم، شما را به شکلی ساده و سریع با مفاهیم پایه تا پیشرفته‌ی SQLite آشنا کند. سیستم پایگاه داده‌ای SQLite، از جمله سیستم‌های بسیار محبوب در زمینه‌ی پروژه‌های برنامه‌نویسی خصوصا دستگاه‌های موبایل است. از آنجا که این سیستم به شکل رایگان و متن‌باز در دسترس قرار دارد، این روزها در پروژه‌های کوچک، متوسط و یا حتی خیلی بزرگ هم از آن استفاده می‌شود. این سیستم پایگاه داده، قادر است فایل‌ها را در قالب فایل با فرمت db. ذخیره و نگهداری کند؛ به گونه‌ای که داده‌ها در هر اندازه‌ای، حجم بسیار کمی را در حافظه اشغال کنند.

کتاب آموزشی جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، امکانی را فراهم می‌کند که شما هم بتوانید با سهولت بسیار بر روی مهارت کوئری‌نویسی در SQLite آشنا شده و از این دیتابیس در پروژه‌هایی به زبان PHP, C++, Java و … استفاده کنید. در این کتاب، کلیه مباحث مورد نظر شما برای یادگیری طرز کار با این سیستم پایگاه داده، طریقه‌ی ارتباط با اپلیکیشن، نحوه وارد کردن دیتا و انواع دستورات کوئری‌نویسی برایتان بازگو خواهد شد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش اس کیو لایت (The Definitive Guide to SQLite, 2nd Edition) را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Grant Allen, Mike Owens
تعداد صفحات: 368
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR