دانلود DNS Lock 1.5 – رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز

دانلود DNS Lock 1.5 - رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز

 

دانلود DNS Lock

| رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز |

 

DNS Lock 1.5 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز است. دی‌ان‌اس لاک، ابزاری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات شما در حین اتصال به شبکه اینترنت را برطرف کند. اگر که شما هم در ارتباط اینترنتی خود دچار مشکل شده و ارورهایی مثل “DNS servers not responding” و نظیر آن را مشاهده می‌کنید، استفاده از این نرم افزار می‌تواند تمام مشکلات‌تان را برطرف کرده و یک ارتباط اینترنتی پایدارتر را برایتان فراهم کند. در برخی اوقات، iPV4های مربوط به دی‌ان‌اس سرور تغییر می‌کنند و صرف‌نظر از اینکه گزینه‌های “Obtain DNS server automatically” را انتخاب کرده باشید، باز هم دی‌ان‌اس‌ها به انتخاب قبلی برگشته و ارتباط اینترنتی را مختل می‌کنند.

دی‌ان‌اس لاک، ابزاری رایگان و کاربردی است که می‌تواند مشکلات مربوط به دی‌ان‌اس سرور در ویندوز را برطرف کند. عوامل متعددی در وقوع چنین مشکلاتی دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آلوده شدن سیستم به ویروس‌های رایانه‌ای، ابزارهای تغییر DNS، تنظیمات آنتی‌ویروس سیستم و … اشاره کرد. روش‌های مختلفی هم برای حل این مشکل ارائه شده که تقریبا اکثر آن‌ها در زمان‌های لازم مشکل را حل نمی‌کنند. در چنین مواقعی، استفاده از ابزار فوق می‌تواند سیستم را به استفاده از یک iPV4 DNS server ثابت مجاب کند تا شما یک تجربه پایدارتر را در ارتباط اینترنتی خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DNS Lock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DNS Lock :

– امکان حل مشکلات مربوط به DNS server در ویندوز

– فراهم‌سازی امکان ارتباط پایدارتر با شبکه اینترنت

– امکان ثابت نگاه داشتن ارتباط با دی‌ان‌اس سرور مورد نظر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DNS Lock.cover1  300x156 - دانلود DNS Lock 1.5 - رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز DNS Lock.cover2  300x156 - دانلود DNS Lock 1.5 - رفع مشکلات دی‌ان‌اس (DNS) در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.04 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR