نرم افزار CRM دانا چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

crm - نرم افزار CRM دانا چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا یک پلتفرم اتوماسیون فروش و بازاریابی و خدمات مشتریان به صورت یکپارچه و متمرکز است که توسط صدها کسب و کار و سازمان در کشور مورد استفاده قرار می گیرد. با اتوماسیون فرآیندهای کلیدی در تیم های فروش و بازاریابی و خدمات مشتریان با بهره گیری از نرم افزار سی آر ام دانا، قادر خواهید بود با کاهش هزینه ها، پاسخ دهی سریع و دقیق و بهبود نرخ میزان رضایت مشتریان، افزایش فروش و درآمد را در کسب و کارتان تجربه کنید

ویژگی های نرم افزار CRM دانا

در ادامه با برخی از ویژگی ها و امکانات کلیدی نرم افزار CRM دانا آشنا خواهیم شد.

crm 2 - نرم افزار CRM دانا چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

مدیریت عملیات فروش

با بهره گیری از نرم افزار CRM دانا قادر خواهید بود روی کلیه فرآیندهای بازاریابی و فروش کسب و کارتان نظارت مستمر داشته باشید و کمپین های مختلفی را در هر زمینه اجرا کنید و میزان ثمردهی و موفقیت تلاش های مختلف را ارزیابی کنید.

برای تبدیل سرنخ ها به فرصت های فروش نیاز به ارتباط موثر و مستمر با آن ها خواهید داشت. CRM دانا برای پرورش و حفظ ارتباط با سرنخ ها، امکانات متنوعی را در اختیار کسب و کار شما قرار خواهد داد. برخی از این امکانات عبارتند از: توزیع هوشمند و خودکار سرنخ های فروش، تعریف فعالیت های فروش روی سرنخ، ارزیابی میزان تاثیرگذاری کمپین های مختلف بر اساس سرنخ، افزودن فایل پیوست و یادداشت به سرنخ های فروش، رتبه بندی سرنخ ها، تهیه گزارشات زنده و بصری، مدیریت قیمت ها و محصولات، مدیریت پایپ لاین فروش و غیره.

بانک متمرکز اطلاعات مشتریان

می توانید اطلاعات مشتریان‌تان را به صورت متمرکز در سی آر ام دانا ذخیره سازی کنید تا در مواقع مورد نیاز کارشناسان مرتبط به صورت بلادرنگ به این اطلاعات اساسی دسترسی داشته باشند.

این اطلاعات همچنین شامل سابقه تمامی تعاملات صورت گرفته بین مشتریان و سرنخ های مختلف با کارشناسان و نمایندگان کسب و کار شما خواهد بود.

می توانید حساب های ایجاد شده را بر اساس ویژگی های خاص و مشترک موجود بین آن ها تقسیم یا گروه بندی کرده و از این اطلاعات برای برنامه ریزی برنامه های فروش یا کمپین های وفاداری مشتری به صورت شخصی سازی شده بهره مند شوید. همه این موارد با چند کلیک ساده در نرم افزار CRM دانا امکان پذیر خواهند بود.

یکپارچه سازی کانال های فروش

با استفاده از نرم افزار سی آر ام دانا راه های ارتباطی مختلف، از جمله وب سایت، تلفن، ایمیل، چت آنلاین، پورتال کاربران و غیره را یکپارچه سازی کرده و برای مشتریان فعلی و بالقوه کسب و کارتان این امکان را فراهم می کنید تا به هر طریق و روشی که ترجیح می دهند با سازمان یا شرکت شما ارتباط برقرار کنند.

crm 3 - نرم افزار CRM دانا چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

با اتصال سیستم VOIP به CRM دانا قادر خواهید بود صرفا با یک کلیک با مشتری تماس بگیرید، سابقه تماس ها را مشاهده کنید و یا برای تماس های پیگیری در آینده، یادآوری های لازم را تنظیم کنید. به منظور جلوگیری در اتلاف زمان و سهولت فرایندها، می توانید تمامی این کارها را از داخل محیط نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا انجام دهید.

همچنین با استفاده از وب فرم های موجود در نرم افزار CRM، قادر به ثبت رکوردهای مختلف ایجاد شده توسط سرنخ ها یا مشتریان تان هنگام بازدید از وب سایت کسب و کار خواهید بود. می توانید از قالب های آماده برای ارسال یا پاسخ دهی به ایمیل ها استفاده کنید و از مزایای ادغام چت آنلاین در کانال های ارتباطی کسب و کارتان هم بهره مند شوید.

اتوماسیون فرآیندها

با اتوماسیون فرآیندها در دانا، قادر خواهید بود انجام بسیاری وظایف تکراری را از دوش تیم های کاری برداشته و این فعالیت ها را با صرفه جویی در هزینه ها، در زمان کوتاه تر و با دقت عمل بالاتری پیاده سازی کنید.

می توانید برای هر یک از فرایندها یک گردش کار ایجاد کرده و وظیفه اجرا و پیاده سازی این فرایندها را به نرم افزار CRM دانا محول کنید. همچنین برای برخی وظایف مهم تر قادر خواهید بود فرایند درخواست و ارسال تاییدیه های لازم را نیز به صورت خودکار در گرش کارهای مورد نظر بگنجانید و با استفاده از اعلان های درون برنامه ای، افراد مرتبط را در مورد تخصیص وظایف، جلسات پیش رو و غیره آگاه کنید.

خدمات مشتریان

کسب و کارهای موفق همگی می دانند که فروش محصول یا خدمات، آخرین نقطه تماس با مشتری نیست. امکانات در نظر گرفته در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای خدمات مشتریان، در نوع خود کم نظیر بوده و به کسب و کار شما کمک می کند تا حتی پس از اتمام معامله و فروش محصولات و خدمات نیز با مشتریان تان ارتباط موثر داشته باشد.

یکی از بهترین و دقیق ترین راهکارها برای رسیدگی به مسائل مشتریان، بهره گیری از یک سیستم پیشرفته و مدرن تیکتینگ است. با استفاده از امکان ثبت و اختصاص دهی تیکت ها در دانا، خدمات مشتریان کسب و کارتان را متحول کنید.

با ایجاد پورتال مشتریان، دسترسی مشتریان به اطلاعات مورد نیاز، تیکت های ثبت شده، فاکتورها، سفارشات و غیره را تسهیل کنید و با تعریف توافق نامه های سطح خدمات (SLA)، سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تان را نظام مند کرده و روی فرایند تحقق این توافق نامه ها و عملکرد نمایندگان نظارت کامل داشته باشید. نرم افزار CRM دانا امکان طراحی، به اشتراک گذاری و جمع آوری نظرسنجی های میزان رضایت (CSAT) و بازخورد مشتری را نیز برای کسب و کار شما فراهم خواهد کرد.

آنالیز اطلاعات و گزارش دهی

با بهره گیری از داشبوردهای پیشرفته موجود در نرم افزار سی آر ام دانا قادر خواهید بود، شاخص های کلیدی عملکرد را به صورت بصری و در زمان واقعی رصد و آنالیز کنید. با بهره گیری از اطلاعات و داده های به دست آمده از این گزارشات می توانید برای پیش بینی فروش و اجرای کمپین های مختلف بازاریابی و فروش در آینده، تصمیمات موثرتری را اتخاذ کرده و یا فرآیندهای موجود را بهینه سازی کنید.

امکان سفارشی سازی این گزارش ها نیز بر اساس اطلاعات اساسی مورد نیاز شما در نرم افزار CRM دانا در نظر گرفته شده است.

crm 4 - نرم افزار CRM دانا چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

کلام آخر

امروزه نقش کلیدی نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهت جذب و پرورش سرنخ ها، حفظ و افزایش میزان وفاداری مشتریان فعلی و تسهیل و خودکار سازی فرایندهای کاری تیم های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست.

با بهره گیری از یک ابزار پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتریان مانند نرم افزار سی آر ام دانا، علاوه بر امکانات و ویژگی هایی که پیش تر به آن‌ها اشاره شد، با استفاده از امکانات توسعه نرم افزار، ادغام سایر ابزارها با استفاده از API، اسکریپت های دینامیک، امکانات امنیتی پیشرفته، امکانات سفارشی سازی ماژول ها و نقش ها، ایمپورت داده ها، مدیریت همکارهای تیمی و غیره، فرآیند های کاری کسب و کارتان را مدیریت کرده، میزان رضایت مشتریان و سرنخ ها را بهبود داده و افزایش فروش را تجربه کنید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR