دانلود Agent Ransack 2022 9.0.3349.1 Lite – نرم افزار جستجوی پیشرفته در ویندوز

دانلود Agent Ransack 2022 9.0.3349.1 Lite - نرم افزار جستجوی پیشرفته در ویندوز

 

دانلود Agent Ransack

| نرم افزار جستجوی پیشرفته در ویندوز |

 

Agent Ransack 2022 9.0.3349.1 Lite نام یک ابزار جستجوی دقیق و قدرتمند برای ویندوز است که به کمک آن کاربر می‌تواند اطلاعات خود را با سرعت و بهره‌وری مطلوب در کامپیوتر جستجو کند. همانطور که می‌دانید، کاربر در سیستم‌عامل ویندوز می‌تواند با عمل سرچ، فایل‌ها و فولدرهای مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری پیدا کند. در واقع اگر که شما به دنبال روشی برای دسترسی سریع‌تر به اطلاعات خود هستید، ما برایتان راهکاری را آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن بتوانید به فایل و فولدرهای خود از طریق عمل جستجو، دسترسی ساده و سریع‌تر داشته باشید.

این نرم افزار یک جایگزین قابل اطمینان برای ابزار پیش‌فرض جستجو در ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید برای پیدا کردن فایل و فولدرهای خود در کامپیوتر یا شبکه، به شکل ساده و سریع‌تری اقدام کنید. این ابزار در واقع یک برنامه ساده و رایگان است که کاربر می‌تواند آن را برای جستجوی سریع‌تر اطلاعات خود در سیستم مورد استفاده قرار دهد. این برنامه اولین بار در آوریل سال 2000 میلادی معرفی شده و اکنون بیش از دو دهه از زمان اولین عرضه‌ی آن، شاهد ویژگی‌های تازه‌تر هستیم که امکانات این برنامه را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Agent Ransack را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Agent Ransack :

– امکان جستجوی فایل بر اساس نام، فرمت، REGEX و … با امکان پیش‌نمایش محتوای آن‌ها

– توانایی دسترسی به تاریخچه‌ی جستجوهای کاربر

– قابلیت نگهداری نتایج جستجو برای استفاده‌های بعدی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Agent Ransack.cover1  300x244 - دانلود Agent Ransack 2022 9.0.3349.1 Lite - نرم افزار جستجوی پیشرفته در ویندوز Agent Ransack.cover2  300x223 - دانلود Agent Ransack 2022 9.0.3349.1 Lite - نرم افزار جستجوی پیشرفته در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR