دانلود TortoiseHg 6.3.2 x86/x64 – کلاینت کنترل ورژن در Mercurial

دانلود TortoiseHg x86/x64 6.3.2 - کلاینت کنترل ورژن در Mercurial

 

دانلود TortoiseHg

| کلاینت کنترل ورژن در Mercurial |

 

TortoiseHg x86/x64 6.3.2 کلاینت کاربردی و شناخته‌شده‌ی سیستم Mercurial است که به عنوان یکافزونه شل (shell extension) بر روی سیستم نصب می‌شود و یک ورکبنچ را برای مدیریت ریپازیتوری‌ها و همینطور انجام کامیت کد در دسترس شما می‌گذارد. این برنامه در واقع یک ریپازیتوری اکسپلورر برای مرکوریال (Mercurial) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تاریخه‌ی کامیت کدها و حجم تغییرات در هر ورژن را ببینید و مدیریت کنید.

همانطور که گفته شد، این برنامه یک کلاینت مخصوص سیستم Mecurial است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید هیستوری ورژن‌های کد را در این سیستم مشاهده و مدیریت کنید. با این کلاینت شما می‌توانید به چندین ریپازیتوری مختلف دسترسی داشته و داده‌ها را همگام‌سازی و تسک‌های پایه را انجام دهید. این برنامه به طور کامل با ویندوز اکسپلورر و منوی راست کلیک این سیستم‌عامل یکپارچه‌سازی شده و کاربر می‌تواند با آن تازه‌ترین تغییرات را مشاهده و یا کامیت کند. هدف اصلی از توسعه این برنامه، امکان کنترل کامل و ساده‌تر سیستم مرکوریال بوده و کاربر می‌تواند با قابلیت‌های پیشرفته‌ای، ریپازیتوری‌های خود را مدیریت کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TortoiseHg را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TortoiseHg :

– امکان ریپازیتوری اکسپلورر

– دارا بودن پنجره مخصوص کامیت کد

– پشتیبانی از Visual diff/merge (جهت مشاهده تغییرات کد و مرج کردن آن‌ها)

– امکان همگام‌سازی ریپازیتوری

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TortoiseHg.cover1  300x243 - دانلود TortoiseHg 6.3.2 x86/x64  - کلاینت کنترل ورژن در Mercurial TortoiseHg.cover2  300x188 - دانلود TortoiseHg 6.3.2 x86/x64  - کلاینت کنترل ورژن در Mercurial

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29/34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR