دانلود VovSoft Window Resizer 2.3.0 – نرم افزار تغییر سایز پنجره‌ها

دانلود VovSoft Window Resizer 2.3.0 - نرم افزار تغییر سایز پنجره‌ها

 

دانلود VovSoft Window Resizer

| نرم افزار تغییر سایز پنجره‌ها |

 

VovSoft Window Resizer 2.3.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور تغییر اندازه پنجره‌های مختلف در ویندوز با اندازه‌هایی دقیق و تعریف شده توسط کاربر است. با این ابزار، کاربر می‌تواند هر پنجره‌ای را در ویندوز بسته به نیاز خود تغییر سایز دهد و یک تجربه مفیدتر را در حین کار با پنجره های مختلف در سیستم داشته باشد. همانطور که می‌دانید، قابلیت چندوظیفه‌ای در ویندوز به کاربر این امکان را می‌دهد که بتوان به شکل همزمان با چند پنجره شامل برنامه، فولدر و … کار کند. این موضوع در کنار مزیت‌های خود، مشکلاتی را نیز به بار می‌آورد که مهم‌ترین آن، شلوغی بیش از اندازه‌ی دسکتاپ است؛ به‌گونه‌ای که بعضا پیدا کردن پنجره‌ی مورد نظر کاربر از بین دیگر پنجره‌ها مشکل می‌شود.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای حل این مشکل برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید کلیه برنامه‌ها و فولدرهای باز شده در پنجره‌های مجزا از هم را به شکل ساده‌تری مدیریت کنید؛ بدین صورت که به ازای هر پنجره، یک سایز (شامل طول و عرض) تعریف می‌کنید و در ادامه، این پنجره‌ها با سایز تعریف شده‌ی شما باز خواهند شد. به عنوان مثال، یکی از زمینه‌های کاربرد اصلی این برنامه، در مواقعی است که بخواهید در طراحی وب‌سایت، پنجره مرورگر را دقیقا به اندازه‌ی دلخواه خودتان تنظیم و محل قرارگیری المان‌های مختلف در آن را تست کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VovSoft Window Resizer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VovSoft Window Resizer :

– امکان تغییر دادن سایز پنجره‌ها در ویندوز

– پشتیبانی از پنجره مربوط به برنامه‌ها، فولدرها و تقریبا هر نوع پنجره در سیستم‌عامل ویندوز

– امکان تعیین سایز دقیق برای پنجره‌ها

– مناسب برای مدیریت هرچه بهتر جریانات کاری در دسکتاپ

– دارا بودن کاربرد بسیار مفید برای طراحان وب جهت تنظیم سایز دقیق پنجره مرورگر وب

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VovSoft Window Resizer.cover1  300x196 - دانلود VovSoft Window Resizer 2.3.0 - نرم افزار تغییر سایز پنجره‌ها VovSoft Window Resizer.cover2  300x196 - دانلود VovSoft Window Resizer 2.3.0 - نرم افزار تغییر سایز پنجره‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR