دانلود dpScreenOCR 1.3.0 – نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی صفحه

دانلود dpScreenOCR 1.3.0 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی صفحه

 

دانلود dpScreenOCR

| نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی صفحه |

 

dpScreenOCR 1.3.0 نام یک ابزار جدید، ساده و موثر به منظور استفاده از قابلیت OCR در ویندوز است. این برنامه می‌تواند متون موجود بر روی صفحه نمایش (چه در قالب عکس، چه در قالب فایل PDF و…) را تشخیص داده و با یک کلیک آن را برای شما استخراج کند. به کمک این قابلیت، کاربر می‌تواند کلیه متون غیرقابل انتخاب در ویندوز را استخراج کرده و آن را در محیط‌های متنی مورد استفاده قرار دهد. به طور کلی، عبارات متنی در سیستم، برنامه‌ها، صفحات وب، عکس‌ها و … وجود دارند؛ برخی از آن‌ها صرفا خواندنی و برخی دیگر قابلیت انتخاب و کپی شدن دارند. در صورتی که به دنبال راهی برای استخراج اینگونه متون از عکس، اسناد PDF و … با امکان استفاده از آن در ویرایشگرهای متنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار را از دست ندهید.

تکنولوژی OCR، از جمله تکنیک‌های بسیار محبوب و جذاب به منظور استخراج متن از داخل عکس، کتاب‌های تاریخ، روزنامه و … است که با تکیه بر آن، کاربر می‌تواند بدون نیاز به تایپ دوباره، عبارات متنی دلخواه خود را از تصاویر و دیگر قسمت‌های غیرقابل انتخاب متن، کپی کند. این نرم افزار به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته و به جرأت می‌توان آن را به عنوان یک راهکار قوی و قابل اطمینان به منظور استخراج عبارات متنی از داخل تصاویر، اسناد پی‌دی‌اف و … به شمار برد.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار dpScreenOCR را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار dpScreenOCR :

– قابلیت استخراج متن از روی پیام‌های خطا، تصاویر، اسناد فقط خواندنی و …

– فراهم ساختن امکان کپی متن از متون غیرقابل کپی شدن

– دارا بودن موتر پیشرفته‌ی پردازش متن با قابلیت تشخیص متن از 100 زبان مختلف

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان خصوصا برای کاربران مبتدی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dpScreenOCR.cover1  207x300 - دانلود dpScreenOCR 1.3.0 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی صفحه dpScreenOCR.cover2  207x300 - دانلود dpScreenOCR 1.3.0 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از روی صفحه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR